Conform studiului „Indicii de audiență TV - 2014”, oficializat de Kantar Media pentru stabilirea de către CNA a listei must-carry pentru acest an, trei televiziuni au înregistrat anul trecut audiențe generale de sub 1.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban: Travel Mix (turism) – 520 de orășeni, Inedit TV (muzică populară) – 397 și Credo TV, cu doar 87 de persoane.
De asemenea, studiu Kantar Media arată că dintre cele 70 de televiziuni ale căror audiențe au fost măsurate (la cerere sau pentru că fac parte din sistemul național de măsurare patronat de ARMA), numai puțin de 38 au avut ratinguri urbane mai mici de 10.000 de telespectatori/minut.
Nașul TV (Radu Moraru) a avut o medie de 1.628 de telespectatori pe minut, plasându-se pe locul 63 în topul audienței generale, scrie forbes.ro.
Alte televiziuni mici, cu audiențele de sub 4.000 de telespectatori: Dolce Sport (3.621), Animal Planet (3.572), Comedy Central Extra (3.197), Look TV (3.091), AXN Black (3.057), National 24 PLUS (2.786).
Comentează