Timpii de așteptare la telefonul instituțiilor statului au intrat sub lupa FACIAS

Autor: Florin Pușcaș

Publicat: 07-03-2022

Actualizat: 07-03-2022

Article thumbnail

Sursă foto: FACIAS

Fundația pentru Apărarea Cetățenilor Împotriva Abuzurilor Statului (FACIAS) a lansat un proiect privind monitorizarea timpilor de așteptare la apelurile telefonice către instituțiile statului, în cadrul căruia își propune să obțină date relevante de la un număr semnificativ de români, privind experiența lor de comunicare cu aceste instituții.

În practică, spune FACIAS, de multe ori este imposibil să obții informații folosind numărul de telefon de contact, iar reprezentanții Fundației dau exemplul unei instituții din București, la care s-a sunat de peste 100 de ori fără niciun rezultat.

„În practică, cei mai mulți dintre noi ne-am izbit de diverse probleme în momentul în care ne-am adresat telefonic unei instituții a statului, fiind uneori imposibil să obținem informațiile de care avem nevoie. De exemplu, FACIAS a sunat de mai bine de 100 de ori la o instituție publică din București, fără ca apelurile noastre să primească vreun răspuns. Chiar dacă aceste instituții pun la dispoziție și alte mijloace de contact sau de informare, cum sunt cele online, există un număr important de persoane care fie nu au acces la acestea, fie nu știu să le folosească”, explică FACIAS.

Proiectul se va derula până în luna mai a acestui an, iar datele vor fi colectate inclusiv pe pagina de socializare a FACIAS.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri