Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Știrea cu Elon Musk în România l-a bucurat pe ministrul Cadariu: Despre Castelul Bran şi Poiana Braşov s-a vorbit aproape o săptămână

Ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Daniel Cadariu, a declarat luni, în emisiunea Talk News de la Prima News TV, că ştirea cu prezenţa lui Elon Musk în România, care s-a dovedit un fake news, a avut un efect pozitiv, pentru că despre cel puţin două destinaţii turistice, Caselul Bran şi Poiana Braşov, s-a vorbit aproape o săptămână, atât în presa din România cât şi în ştirile internaţionale şi acesta este un lucru bun, anunță News.ro.

Întrebat dacă ştirea cu Elon Musk la Castelul Bran a avut un efect pozitiv pentru turismului din România, ministrul a spus: ”Nu ştie nimeni, pentru că nu a stat nimeni să facă o astfel de estimare, putem face doar aprecieri mai mult sau mai puţin avizate. Îmi permit să cred că un efect pozitiv a fost, pentru că despre cel puţin două destinaţii turistice, Caselul Bran şi Poiana Braşov, s-a vorbit aproape o săptămână, atât în presa din România cât şi în ştirile internaţionale şi este un lucru bun”.

MInistrul a mai spus că îi pare rău este că ”o altfel de ştire, certă de data asta, nu a fost rostogolită la dimensiunea aceasta, pentru că în perioada respectivă, în datele de 1 şi 8 octombrie, când a avut loc conferinţa celor din comunicaţii, ministerul s-a ocupat şi peste 300 de înalţi demnitari din lume au văzut trei destinaţii, Castelul Bran, Poiana Braşov şi Salina din Prahova, însă s-a vorbit puţin şi au fost sume de la buget alocate”.

Despre Dracula care brand de ţară, ministrul a afirmat că ar putea fi da nu el trebuie să o spună şi nici ministerul, ci trebuie făcut un studiu.

”Acum 10 ani au fost 30 de milioane, bani europeni, pentru a constitui brandul national, au fost bani mulţi, multe studii în şapte ţări ţintă, pentru a vedea dacă merită să îl înlocuieşti. Trebuie să ai la bază date certe, nu este suficient să îl înlocuieşti, poate fi dar nu noi trebuie să spunem. La vremea respectivă, au fost patru propuneri, s-a votat, au votat cei din mediul privat şi au ales frunza”, a mai spus Cadariu.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.