DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Trei sferturi dintre ruși donează bani către organizații de caritate cel puțin o dată pe an

vestidinrusia.ro
rusia kremlin

Peste 70% dintre ruși donează bani către organizații de caritate cel puțin o dată pe an, potrivit cercetărilor efectuate de Sberstrakhovanie Zhizn, o subsidiară a Sber, și de piața financiară Sravn.ru.

„Trei sferturi dintre ruși (74%) donează bani către organizații de caritate cel puțin o dată pe an și 37% dintre respondenți o fac o dată sau de două ori pe an, fiecare a cincea persoană (20%) o face lunar, 17% - trimestrial. Femeile donează mai des și mai regulat decât bărbații, 80% față de 60%. Zoomerii și milenialii fie se abțin de la participarea financiară la activități de caritate (43% și, respectiv, 25%), fie alocă fonduri o dată sau de două ori pe an (36% și 34%). Aproape jumătate (46%) din generația X donează anual și o treime (30%) din boomeri donează lunar”, potrivit studiului.

Rușii preferă să se implice în caritate donând bani. Peste 30% donează nu mai mult de 1.000 de ruble (59.16 de lei) pe an. Fiecare a cincea persoană (19%) donează anual până la 3.000 de ruble (177.47 de lei) unor organizații de caritate. Un sfert dintre respondenți donează peste 3.000 de ruble pe an, potrivit Tass.com

În același timp, femeile au mai multe șanse să-și împartă timpul și efortul - 21% față de 16% pentru bărbați. În plus, 41% dintre ruși au declarat că participă și la proiecte de voluntariat, oferind asistență nematerială. Aproximativ fiecare a cincea persoane (19%) se alătură acestor proiecte o dată sau de două ori pe an.

Generația "X" este mai activă decât ceilalți în inițiativele de voluntariat, 23% fac voluntariat lunar, în timp ce 35% dintre "boomers" fac acest lucru de 1-2 ori pe an. „Cercetarea noastră arată că fiecare zecime din generația „X” și 13% dintre "boomers" alocă bani pentru donații în fiecare lună. Această politică se reflectă în toate deciziile. Sperăm că exemplul generației mai în vârstă îi va inspira pe tineri să adopte o abordare mai amănunțită la planificarea financiară”, a spus Igor Kobzar, director general al Sberstrakhovanie Zhizn, când a comentat rezultatele studiului.

Studiul a fost realizat în luna decembrie a anului 2021 și se bazează pe răspunsurile a 3.000 de respondenți.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.