DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

TVR va cumpăra servicii de sondare a opiniei publice pentru alegerile prezidenţiale

tvr 1
Societatea Română de Televiziune (SRTv) va cumpăra servicii de sondare a opiniei publice pentru campania electorală şi alegerile prezidenţiale, în acest sens urmând să înceapă negocierile cu societăţile interesate de furnizarea acestui tip de servicii, au declarat pentru MEDIAFAX surse din TVR. Numai că TVR se află la un pas de faliment. În dese rânduri responsabilii din TVR s-au plâns la Parlament că ar trebui mărite taxa TV si alocatiile de la bugetul de stat fără de care TVR e pe cale să îşi închidă porţile la primăvară. Sursele citate au precizat că membrii Consiliului de Administraţie (CA) al TVR au aprobat pe 11 septembrie demararea procedurilor pentru achiziţionarea unor servicii de sondare a opiniei publice pentru campania electorală şi alegerile prezidenţiale din 2 noiembrie (primul tur de scrutin) şi 16 noiembrie (al doilea tur). Irina Radu, coordonator cu atribuţii de director al Direcţiei Programe din TVR, este cea care va coordona activitatea comisiei în vederea achiziţionării serviciilor de sondare a opiniei publice. CA al TVR nu a stabilit o sumă maximă care poate fi alocată pentru cumpărarea acestor servicii de sondare a opiniei publice. La negocieri pot participa toate societăţile interesate şi care au în obiectul de activitate furnizarea de astfel de servicii de sondare a opiniei publice, au mai spus sursele citate. Alegerile prezidenţiale se vor desfăşura pe 2 noiembrie (primul tur de scrutin) şi, respectiv, 16 noiembrie (al doilea tur), potrivit unei Hotărâri a Guvernului. În luna mai, doi membri ai CA al TVR, Radu Carp şi Romina Surugiu, au criticat, într-o scrisoare deschisă remisă MEDIAFAX, modul în care conducerea executivă a televiziunii publice a aprobat atunci, fără o discuţie în Consiliul de Administraţie, achiziţia de servicii de sondare a opiniei publice şi a unui program de cercetare de tip exit poll pentru alegerile europarlamentare din 25 mai. La momentul respectiv, Cristian Zgabercea, producător general al TVR, a declarat, pentru MEDIAFAX, că un exit poll a fost luat de la CURS Avangarde, iar valoarea contractului a fost sub 25.000 de euro, nefiind nevoie de aprobarea Consiliului de Administraţie al SRTv pentru o astfel de sumă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.