Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Un copil în vârstă de 2 ani din SUA a plasat o comandă de 31 de hamburgeri cu livrare la domiciliu

business 24
alimente obezitate burger cartofi prajiti

O femeie din Texas (SUA) s-a trezit la uşă cu o comandă de 31 de hamburgeri, pe care aparent îi comandase cu telefonul de la un cunoscut fast food, dar despre care nu ştia nimic, relatează EFE.

Kelsey Golden, care lucrează la o şcoală locală, a crezut că această comandă a fost livrată la adresa ei din greşeală, dar când s-a uitat la fiul ei Barret, în vârstă de 2 ani şi-a amintit că l-a văzut jucându-se cu telefonul său, a declarat ea pentru postului CNN.

"Am intrat, m-am uitat în telefon şi am verificat că se făcuse într-adevăr comanda în momentul în care Barret s-a jucat cu telefonul. Mi-am zis, vai Doamne nu se poate, chiar a făcut acest lucru!", a explicat Golden.

Comanda plasată accidental era total nepotrivită, nai ales că "nimănui din familia mea nu-i place hamburgerul cu brânză", a explicat mama copilului, potrivit Agerpres.ro.

Ea a decis să posteze pe pagina sa de Facebook un anunţ în care oferea hamburgeri cu brânză gratis.

În total, comanda a constat 91,70 de dolari, o sumă care ar fi fost mai mică dacă micul Barret nu ar fi adăugat şi "un bacşiş generos" de 25%.

Lui Barret îi place să se joace cu telefonul mamei şi, având în vedere că nu era blocat, el a apăsat pe o aplicaţie de comandă online şi a cerut 31 de hamburgeri.

Ştirea a devenit virală, iar proprietarii fast-food-ului au invitat întreaga familie să viziteze localul, oferindu-le o masă pe bază de "chicken nuggets".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.