DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Un francez și-a donat o mare parte din premiul de 200 de milioane de euro, câștigat la loteria EuroMillions, unei fundaţii de protecţie a mediului

Inquam Photos / Octav Ganea
loto numere noroc loterie

Un francez care a câştigat 200 de milioane de euro la extragerea din decembrie a loteriei europene EuroMillions a donat o mare parte din această sumă unei fundaţii care promovează protecţia mediului la nivel global, relatează EFE.

Mass-media franceze s-au făcut ecou al acestei donaţii neobişnuite, confirmată de agenţia de stat care gestionează loteriile din Franţa (La Francaise des Jeux, FDJ).

Bărbatul, care s-a identificat cu numele 'Guy', este originar din sudul Franţei şi îşi exprimase în urmă cu ceva timp dorinţa de a înfiinţa o fundaţie pentru mediu, potrivit Agerpres.

După ce a câştigat 200 de milioane de euro la extragerea din 11 decembrie 2020, el şi-a putut transpune în realitate visul de a proteja mediul înconjurător printr-o donaţie către fundaţia Anyama, după ce a făcut un studiu pentru a vedea ce organizaţie va avea un mai mare impact datorită acestor bani.

Isabelle Cesari, responsabilă a FDJ pentru relaţia cu câştigătorii marilor premii, a declarat postului de televiziune TF1 că nu este un lucru neobişnuit ca o parte din banii câştigaţi la loterie să fie destinaţi în scopuri caritabile şi sociale.

Ea a relatat, de exemplu, cazul unui câştigător care a donat o mare parte din sumă pentru a finanţa achiziţionarea de măşti sanitare în timpul pandemiei.

Pe lângă donaţia pentru fundaţia Anyama, 'Guy' şi-a permis cumpărarea unei case de vacanţă şi realizarea de călătorii în întreaga Franţă, deşi nu şi-a schimbat prea mult stilul de viaţă, preferând să-şi petreacă timpul cu familia şi să facă plimbări prin pădure.

Urmărește-ne:
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.