Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Vacanță ratată în Grecia pentru o familie de români: mucegai în camera de hotel și faianță spartă în baie / 75.000 de lei a fost amenda pentru agenția de turism

nothinfamiliar.com
Mykonos grecia vacanta

Vacanță ratată în Grecia pentru o familie de români: mucegai în camera de hotel și faianță spartă în baie / 75.000 de lei a fost amenda pentru agenția de turism

O familie de români a găsit mucegai în camera de hotel de patru stele din Zakhyntos (Grecia), iar agenția de turism care a vândut excursia a fost amendată cu 75.000 de lei. Totul a avut loc la Deva, în anul 2022, iar familia pagubită a depus plângere la protecția consumatorului.

„Condițiile din acest hotel nu erau nici pe departe cele ale unui hotel de patru stele”, transmite familia păgubită, informează Adevarul.ro.

Ce a reclamat familia păgubită

mucegai în cameră, faianță spartă în baie, mizerie în cameră și în baie, camere neaerisite, lipsa aerului condiționat, lipsa plaselor (împotriva insectelor) de la ferestre, dulap de haine neconform, lipsa prosoapelor, lenjerie de pat îmbâcsită, lipsa dotărilor aferente, „nefiind îndeplinite condițiile standard pentru un hotel de categoria celui de patru stele”. În plângerea făcută, turistul a arătat că a contactat agenția și „deși i s-a promis că problema se va rezolva, reprezentantul agenției a ales, la un moment dat, să nu mai răspundă la telefon”.

Protecția Consumatorilor a aplicat două amenzi

În urma reclamației depuse la Protecția Consumatorului, agenția de turism a primit două amenzi în valoare totală de 75.000 de lei pentru că: „nu a depus eforturile necesare soluționării favorabile a cerințelor pertinente ale consumatorului, acţiune ce ar încălca exigenţele diligenţei profesionale” și „a făcut publicitate unui hotel partener fără să se asigure că acela îndeplinește condițiile categoriei de clasificare promovată, faptă considerată practică comercială incorectă”. Procesul-verbal a fost contestat de agenția de turism în instanță.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.