Producătorul auto francez Renault a anunţat marţi că vânzările brandului său principal au scăzut în 2022 pentru al patrulea an consecutiv, la 1.466.729 de unităţi, excluzând Rusia, un declin de 9,4% faţă de anul precedent, transmite Reuters.
Grupul Renault, care a avut o evoluţie mai slabă decât a celor mai mulţi rivali în timpul crizei provocate de COVID-19 şi de perturbările din lanţurile de aprovizionare, este în mijlocul unui plan de redresare, menit să majoreze profiturile, informează Agerpres.
Renault se bazează pe vehiculele electrice şi cele cu marjă mai ridicată de profit pentru a stimula creşterea.
În 2022, brandul Renault, responsabil pentru două treimi din vânzările grupului, a fost al treilea brand european pe segmentul vehiculelor electrice, cu vânzări de 228.000 unităţi, un avans de 12% faţă de 2021.
Cota sa globală de piaţă s-a diminuat la 4% în 2022, de la 4,5% în 2021.
Comentează