Vânzările grupului Renault au scăzut cu 5,9% anul trecut, la 2.051.174 vehicule, al patrulea an de declin consecutiv, dar reculul a fost parţial compensat de performanţa brandului său low-cost Dacia, care a raportat un avans de 6,8% în 2022, transmite Reuters.
Scăderea livrărilor grupului francez vine pe fondul constrângerilor legate de capacitatea de producţie şi de perturbările din lanţurile de aprovizionare. Dar registrul de comenzi al companiei în Europa a fost la nivelul record de 3,5 luni de vânzări, a anunţat miercuri Renault.
Compania a informat că a început anul cu un portofoliu mai bun şi stocuri mai ridicate, ceea ce sporeşte încrederea în redresarea vânzărilor în 2023, informează Agerpres.
Dar directorii Renault au recunoscut că reducerile de preţuri pe plan global anunţate recent de Tesla reprezintă o problemă cu care Renault - ca şi firmele rivale - va trebui să se confrunte.