Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezenţă regională, în România, Ungaria şi Bulgaria, a înregistrat în primele cinci luni ale anului o creştere cu 87% a vânzărilor în propria platformă marketplace, Esteto Marketplace, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat joi compania, conform agerpres.
"Marketplace-ul a devenit un canal principal de vânzări pentru mulţi retaileri în ultimul an - tendinţă accelerată de digitalizarea în contextul pandemiei - şi va continua să genereze venituri importante jucătorilor din comerţul online, odată ce şi comportamentul de consum al clienţilor s-a schimbat", se menţionează în comunicat.
În prezent, Esteto Marketplace oferă posibilitatea creşterii vânzărilor pentru 517 magazine partenere înscrise în platformă.
"Dacă pe tot parcursul anului trecut s-au alăturat Esteto Marketplace 93 de noi parteneri, care au listat 78.000 de produse, de la începutul lui 2021 peste 100 de parteneri noi, care au listat aproape 39.000 de produse, au ales platforma noastră marketplace. Pentru a le oferi clienţilor noştri o gamă diversă de produse şi servicii post vânzare de calitate, căutăm mereu parteneri serioşi, cu experienţă în eCommerce, care au stocuri, oferte bune şi capacitatea de a respecta termenele de livrare. Ţinta noastră este să încheiem anul cu 300 de noi parteneri în platformă", a afirmat Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro.
Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte investiţiile de anul acesta, strict pe segmentul marketplace, Esteto.ro se axează pe automatizarea procesului de lucru şi de integrare cu firmele de curierat şi cu platformele eCommerce şi pe creşterea numărului de parteneri şi a numărului de produse listate de către aceştia.
Esteto.ro este un magazin online pentru femei care comercializează peste 500.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărţi, jucării, ceasuri, bijuterii, Home&Deco şi Fashion) şi integrează în marketplace-ul propriu, oferte de la peste 300 de parteneri activi.
Esteto.ro a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir şi de soţia sa, Elena Jomir, magazinul online ajungând să fie recunoscut între cele mai importante business-uri online din România, cu prezenţă regională, în Bulgaria şi Ungaria, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creştere cu 74% faţă de anul anterior.
Vânzările în mediul online pentru Esteto.ro au crescut cu 87% în primele cinci luni al anului
Articole Similare

23
Spania pregătește un tren sub două ore între Madrid și Barcelona
23

28
Cehia își asigură viitorul energetic. Investește 19 miliarde de dolari în noi reactoare nucleare
28

41
Veste bună pentru culturile de porumb și floarea-soarelui: România ia măsuri împotriva unui dăunător periculos
41

3.871
Bolojan le spune primarilor să se pregătească: fonduri puține, proiecte amânate, investiții blocate
3.871

10.059
Șefa unei companii de stat, șocată de propriul salariu: 'Aoleu… mult' / Averea pe care o câștigă lunar Manuela Pătrășcoiu, nuca tare din CNI
10.059

4.669
Taxele locale cresc cu 75,25%. Anunțul primarului Constantin Toma
4.669

2.617
UE ne cere taxe mai multe și mai mari! Comisia Europeană a revizuit în jos creșterea economică a României pe 2025 și 2026
2.617

2.018
FOTO Scăpăm de criză? Adrian Negrescu vede semne de redresare economică: 'E luminița de la capătul tunelului'
2.018

96
Interes ridicat pentru titlurile de stat Fidelis: 1,3 miliarde lei investiți în doar o săptămână
96

35
Previziunile optimiste făcute de Comisia Europeană: Economia europeană rezistă presiunilor externe
35

39
Inteligența artificială poate crește productivitatea cu 40%
39

103
TAROM lansează oferte speciale pentru zborurile interne: bilete începând de la 27 euro
103

3.164
Viceguvernator BNR explică 'cea mai perfidă amenințare economică', care afectează profund România
3.164


















Comentează