Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezenţă regională, în România, Ungaria şi Bulgaria, a înregistrat în primele cinci luni ale anului o creştere cu 87% a vânzărilor în propria platformă marketplace, Esteto Marketplace, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat joi compania, conform agerpres.
"Marketplace-ul a devenit un canal principal de vânzări pentru mulţi retaileri în ultimul an - tendinţă accelerată de digitalizarea în contextul pandemiei - şi va continua să genereze venituri importante jucătorilor din comerţul online, odată ce şi comportamentul de consum al clienţilor s-a schimbat", se menţionează în comunicat.
În prezent, Esteto Marketplace oferă posibilitatea creşterii vânzărilor pentru 517 magazine partenere înscrise în platformă.
"Dacă pe tot parcursul anului trecut s-au alăturat Esteto Marketplace 93 de noi parteneri, care au listat 78.000 de produse, de la începutul lui 2021 peste 100 de parteneri noi, care au listat aproape 39.000 de produse, au ales platforma noastră marketplace. Pentru a le oferi clienţilor noştri o gamă diversă de produse şi servicii post vânzare de calitate, căutăm mereu parteneri serioşi, cu experienţă în eCommerce, care au stocuri, oferte bune şi capacitatea de a respecta termenele de livrare. Ţinta noastră este să încheiem anul cu 300 de noi parteneri în platformă", a afirmat Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro.
Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte investiţiile de anul acesta, strict pe segmentul marketplace, Esteto.ro se axează pe automatizarea procesului de lucru şi de integrare cu firmele de curierat şi cu platformele eCommerce şi pe creşterea numărului de parteneri şi a numărului de produse listate de către aceştia.
Esteto.ro este un magazin online pentru femei care comercializează peste 500.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărţi, jucării, ceasuri, bijuterii, Home&Deco şi Fashion) şi integrează în marketplace-ul propriu, oferte de la peste 300 de parteneri activi.
Esteto.ro a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir şi de soţia sa, Elena Jomir, magazinul online ajungând să fie recunoscut între cele mai importante business-uri online din România, cu prezenţă regională, în Bulgaria şi Ungaria, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creştere cu 74% faţă de anul anterior.
Vânzările în mediul online pentru Esteto.ro au crescut cu 87% în primele cinci luni al anului
Articole Similare

28
Companiile din România au plătit peste 10 milioane de euro pentru ambalajele nereciclate în 2024
28

27
România coboară şapte poziţii în clasametul global al infrastructurii de reîncărcare a maşinilor electrice (Index)
27

11
Prețurile din industrie, în creștere față de anul trecut. August a adus scumpiri de peste 3%
11

2.033
Tranzacție-surpriză: Grecul care a deținut clubul Olympiacos investește acum în România
2.033

13
Rata şomajului a crescut uşor, la 5,9%, în august
13

60
Toamna Horticolă Bucureşteană, de vineri până duminică, la USAMV
60

28
Dezbateri de specialitate la ediţia a VIII-a a Bucharest Food Summit
28

14
Expo-conferinţa How to Web 2025, dedicată start-up-urilor de tehnologie, continuă joi
14

4.053
Surpriză de proporții pe piața auto din România: Mașinile nemțești nu mai prind top 5 în preferințeșle românilor
4.053

3.000
Guvernul accelerează șantierele din jurul Capitalei: Pas decisiv pentru Centura Bucureștiului și despăgubiri record - DOCUMENT
3.000

2.482
Boom imobiliar în România: prețurile apartamentelor ating valori record
2.482

2.775
Un oficial din Ministerul Economiei ceartă românii care merg în concedii în Bulgaria: Sunt foarte supărat
2.775

2.848
VIDEO România, în pericol de blackout la iarnă! Avertismentul sumbru făcut de ministrul Energiei
2.848
Comentează