Vânzările Leroy Merlin în pandemie au înregistrat o creştere de patru ori, în online, în ultimele trei luni

Autor: Bogdan Antonescu

Publicat: 11-11-2021

Actualizat: 11-11-2021

Article thumbnail

Sursă foto: leroymerlin.ro

Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, a înregistrat o creştere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea digitală a întregului portofoliu de peste 30.000 de produse, cu livrare oriunde în ţară.

Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRERS, pentru ultimele luni ale anului, compania estimează acelaşi ritm accelerat al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar şi dublarea comenzilor telefonice.

Potrivit reprezentanţilor companiei, în prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România. Pentru a susţine această evoluţie accelerată a segmentului de e-commerce, compania a investit în zona de logistică şi în organizarea platformei de supply chain, precum şi în echiparea magazinelor cu o soluţie IT care să permită alegerea celui mai bun prestator de servicii de livrare pentru fiecare comandă.

Pentru 2022, Leroy Merlin România are în plan dezvoltarea de numeroase proiecte de organizare logistică bazate pe platforma urbană de supply chain şi implementarea de noi modalităţi de a pregăti comenzile clienţilor mai rapid şi mai eficient în magazinele retailerului.

"În contextul socio-economic actual, dar şi din cauza schimbărilor mari pe care le generează pandemia de COVID-19, comerţul electronic va deveni o componentă vitală în modelul de business al fiecărei companii. Am înregistrat patru ori mai multe vânzări online în ultimele luni, rata de conversie este în continuă creştere şi peste trei milioane de clienţi vizitează site-ul nostru în fiecare lună. Este un semn bun venit din piaţă, care ne motivează să continuăm sa investim în dezvoltarea acestui segment şi oferirea unor experienţe de cumpărare facile pentru clienţii noştri, parte a strategiei de vânzări omnichannel. Pentru următorii ani, estimăm cu uşurinţă o dublare sau chiar triplare anuală a vânzărilor online", a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Din datele Leroy Merlin România, oraşele care au generat cele mai multe comenzi online au fost Bucureşti şi Cluj-Napoca, însă compania observă că, odată cu implementarea alternativei de cumpărare online cu livrare în toată ţara, au devenit foarte active şi alte oraşe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.

Leroy Merlin este liderul european al pieţei de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcţii, decoraţiuni şi grădinărit. Companie inovatoare din cadrul Adeo, Leroy Merlin deţine 800 de magazine în 15 ţări din Europa, Asia, Africa şi America de Sud.

În România funcţionează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 2.500 de angajaţi, în 14 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara, Oradea şi Târgovişte.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri