Uniunea Europeană a impus un nou test de emisii pentru autovehicule, consumul oficial de carburant şi datele privind emisiile vor fi mult mai apropiate de realitate, dar asta va conduce la costuri și cu 70% mai mari pentru șoferi.
Citește și: VIDEO - Viorica Dăncilă o COMITE din nou: GAFĂ incredibilă a premierului
Totul vine însă cu un preţ pentru consumatori, atât din punctul de vedere al costurilor suplimentare, cât şi al numărului mai redus de modele disponibile, scrie Realitatea.
Cei care vor cumpăra o maşină săptămâna viitoare sau mai târziu se vor confrunta cu costuri cu până la 70% mai mari decât cele suportate pentru o maşină identică achiziţionată de exemplu săptămâna trecută.
Autovehiculele sunt bineînţeles aceleaşi, dar ratingurile oficiale privind consumul de carburant şi impactul asupra mediului vor fi certificate de un nou standard, mai dur, WLTP. În plus, nivelul emisiilor toxice va fi verificat de testul Real Driving Emissions (RDE) realizat pe drumuri reale.