Verizon Communications Inc, cel mai mare operator de telefonie mobilă din SUA, a anunțat marți că a ajuns la un acord pentru a prelua operațiunile de bază ale gigantului din domeniul Internetului - Yahoo! pentru suma de 4,48 miliarde de dolari, cu 350 milioane de dolari mai puțin decât prețul anunțat inițial la jumătatea anului trecut, informează Reuters.
Tranzacția va duce la combinarea activităților Yahoo! în domeniul motoarelor de căutare, email și mesagerie cu divizia AOL a Verizon. Finalizarea tranzacției, care a fost anunțată prima dată în luna iulie 2016, este programată pentru al doilea trimestru al acestui an.
Citește și: SCANDAL URIAȘ în Biserica Ortodoxă Română: Un CELEBRU EPISCOP a apărut TATUAT la Sinod / FOTO
"Termenii modificați ai acordului oferă un rezultat corect și favorabil pentru acționari. Oferă protecție pentru ambele părți și o cale clară pentru finalizarea tranzacției", a declarat vicepreședintele Verizon, Marni Walden.
Verizon încearcă de mai multe luni să convingă Yahoo să modifice termenii acordului încheiat în luna iulie a anului trecut pentru a lua în calcul pagubele provocate Yahoo de două importante atacuri informatice. Compromisul încheiat marți prevede că Verizon și Yahoo vor împărți povara financiară a eventualelor acțiuni juridice în legătură cu atacurile informatice.
Citește și: ȘOCANT MOARTEA unui copil a fost transmisă LIVE, pe Facebook / VIDEO
În luna septembrie a anului trecut, Yahoo a anunțat că informațiile personale cu privire la cel puțin 500 milioane de conturi au fost furate în urma unui atac informatic. Yahoo a avertizat că informațiile furate ar putea include numele, adresele de e-mail, numere de telefon, data nașterii și parolele pentru cele 500 milioane de conturi.
Citește și: SCANDAL SEXUAL în învățământ: Ziua era educatoare, noaptea era ACTRIȚĂ PORNO / FOTO
Yahoo! a fost înființat în 1994 și, în prezent, este unul din giganții Internetului cu aproximativ 11.000 de angajați la nivel mondial. Marissa Mayer, numită în fruntea Yahoo! în vara lui 2012 pentru a relansa afacerile companiei, a anunțat la începutul lunii februarie 2016 că are intenția de a analiza mai multe "alternative strategice" pentru operațiunile de bază din domeniul Internetului și de asemenea de a reduce efectivele companiei cu 15%.