'Palmă' grea primită de Facebook: Ce decizie radicală a luat un gigant bancar, în urma scandalului scurgerilor de date

Autor: Cristi Șelaru, Redactor

Publicat: 24-03-2018

Actualizat: 24-03-2018

Article thumbnail

Sursă foto: businessinsider.com

Commerzbank, a doua cea mai mare bancă din Germania, şi-a suspendat reclamele de pe Facebook pe o perioadă nedeterminată în urma scurgerii masive de date, conform informaţiilor furnizate de şeful departamentului de strategie a brandului pentru cotidianul Handelsblatt, scrie Reuters.

"Vom face o pauză în privinţa campaniilor noastre de pe Facebook. Siguranţa brandurilor şi a datelor este foarte importantă pentru noi”, a spus Uwe Hellmann, adăugând că banca va aştepta clarificări înainte de a lua alte decizii, conform News.ro.

Citește și: Lovitură după lovitură pentru Facebook: Gigantul american ar putea primi o amendă URIAȘĂ în urma scandalului scurgerilor de informații

Decizia celor de la Commerzbank vine după ce acelaşi pas l-a făcut şi Mozilla, compania care deţine browserul web Firefox.

Deciziile vin după ce datele personale a  milioane de utilizatori au ajuns, fără consimţământul lor, la firma de consultanţă electorală Cambridge Analytica. Un purtător de cuvânt al băncii a confirmat comentariile făcute de Hellman.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri