Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

12 proiecte iniţiate şi dezvoltate de opt companii şi o fundaţie, în finala competiţiei pentru excelenţa în afaceri, organizată de AHK

economica.net
ahk romania

Un total de 12 proiecte iniţiate şi dezvoltate de opt companii şi o fundaţie, membre ale Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Germane, au intrat pe lista scurtă în competiţia organizată de AHK România pentru recompensarea rezultatelor deosebite în afaceri.

Câştigătorii vor fi anunţaţi în cadrul Galei aniversare AHK- 20 de ani în România, care va avea loc în data de 1 septembrie la Palatul Parlamentului, potrivit Agerpres.

Conform unui comunicat al AHK România, cele opt companii sunt: Albis Plastic, Bayer, Draxlmaier Automotive, Bosch Group in România, E.ON România, Lidl România, BCR, Clariant Products Ro şi Fundaţia Bosch România.

În categoria "Business Excellence" au rămas Albis Plastic, pentru inovaţia adusă în procesarea plasticului, Bayer, pentru implementarea cu succes a unor tehnici avansate de marketing digital şi Draxlmaier Automative, pentru modernizările făcute în domeniul e-Mobility, care i-au permis să devină în doi ani o uzină producătoare de componente de înaltă tehnologie şi de baterii.

În categoria "Our employees - our success" (Angajaţii noştri-succesul nostru) Bosch Group România s-a calificat cu două proiecte: unul pentru iniţierea unui program de cooperare cu universităţile pentru pregătirea noilor generaţii, celălalt pentru primul program de formare al angajaţilor cu rol de conducere. Tot în această categorie a intrat şi Draxlmaier Automative, cu iniţiativa sa de creare a unui sistem transparent şi digitalizat de dezvoltare şi administrare a competenţelor angajaţilor.

A treia categorie din cadrul competiţiei este "Responsability for the future" (Responsabilitate pentru viitor), în cadrul căreia au fost selectate E.ON România, pentru implementarea unui program de CSR privind iluminatul în şcoli prin sistemul LED, Fundaţia Bosch România, pentru iniţiativa EduCare de îmbunătăţire a accesului la educaţie pentru copiii din grupurile defavorizate şi Lidl România, pentru proiectul "Cu apele curate", iniţiativă de colectare a plasticului din fluviul Dunărea.

Categoria "Innovation and New Technologies" (Inovaţie şi noi tehnologii) recunoaşte meritele companiilor Bayer, pentru realizarea proiectului de transformare digitală din domeniul agricol (ferme), BCR, pentru crearea centrului de inovaţie antreprenorială- "InovX-BCR Accelerator", şi Clariant Products Ro, pentru producerea de biocombustibili avansaţi din reziduurile agricole, care să contribuie la decarbonizarea domeniului transporturilor.

"Împlinim 20 de ani de prezenţă neîntreruptă în România, 20 de ani de succes în promovarea relaţiilor economice bilaterale între Germania şi România. Considerăm că este momentul propice pentru a premia iniţiativele româno-germane de succes care contribuie la dezvoltarea sustenabilă a businessului din această ţară. Cei zece membri ai juriului au avut o temă grea, nu numai datorită numărului mare al proiectelor depuse, ci şi datorită calităţii acestora. Diferenţierea a fost dificilă, proiectele fiind, multe dintre ele, excepţionale. Acest lucru arată, la rândul său, cât de valoroasă, durabilă şi avansată din punct de vedere tehnologic este comunitatea de afaceri româno-germană aici, în România. O bază excelentă pentru dezvoltarea dinamică ulterioară a relaţiilor bilaterale. Le mulţumim tuturor participanţilor pentru implicare, îi felicităm pentru realizări şi ne bucuram să-i avem alături de noi la Gala aniversară din 1 septembrie", a declarat Sebastian Metz, director general şi membru în Consiliul Director al AHK România.

Este primul an în care AHK România acordă premii bilaterale prin care sunt recunoscute şi promovate eforturile şi rezultatele obţinute de companii sau proiectele acestora în actualul context economic. Cele 12 proiecte finaliste au fost selectate dintr-un total de 68 de aplicaţii, de către un juriu format din oameni de afaceri, ziarişti, reprezentanţi ai societăţii civile şi ai mediului universitar, împreună cu AHK România.

AHK România este reprezentanţa oficială a economiei germane şi totodată cea mai mare Cameră de comerţ bilaterală din România. Înfiinţată în 2002, AHK numără peste 550 de firme-membre şi oferă companiilor o platformă importantă pentru networking, schimb de informaţii şi experienţe. Prin serviciile pe care le oferă şi prin evenimentele pe care le organizează, AHK România susţine activ companiile germane la intrarea lor pe piaţa românească şi este totodată partener al firmelor româneşti interesate de piaţa germană.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.