DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

5,9 milioane de euro a fost valoarea totală a comenzilor livrate de evoMag de Black Friday

www.greatnews.ro
Black Friday

Valoarea totală a comenzilor livrate de retailerul evoMag, cu ocazia Black Friday 2021, a fost de 5,9 milioane de euro, nivel similar cu cel înregistrat anul trecut, conform datelor publicate luni, conform agerpres.

În acest sens, valoarea medie a comenzii s-a majorat, de la an la an, până la peste 1.200 de lei.

La ediţia 2021 a Black Friday, firmele din România au generat 17% din totalul comenzilor înregistrate de evoMag, iar cea mai mare comandă din ultima lună a inclus 500 de televizoare, în valoare totală de 400.000 de lei.

La nivel general, incluzând comenzile plasate de clienţii finali şi de companii, în campania de Black Friday 2021, cele mai vândute produse la evoMag au fost: televizoarele, telefoanele mobile, laptopurile, plăcile video, monitoarele, SSD-urile, accesoriile pentru telefoane, electrocasnicele mici, produsele pentru gaming şi aparatele de preparare a cafelei. De asemenea, a fost consemnată o creştere de cinci ori a vânzărilor de generatoare de curent electric.

"O altă particularitate a campaniei de Black Friday 2021 la evoMAG a fost reprezentată de Bitcoin, 1% din toate comenzile din ultima lună fiind plătite în moneda digitală, valoarea medie a comenzii fiind de două ori şi jumătate mai mare faţă de valoarea medie a unei comenzi achitate altfel. Cea mai mare comandă plătită în Bitcoin a presupus achiziţia unui televizor Samsung, 8K, în valoare de 22.000 de lei. În acelaşi timp, 46% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday. Şi în 2021, bărbaţii au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 57% au fost bărbaţi şi 43% femei - o schimbare semnificativă faţă de anul trecut, spre exemplu, când acest raport era de 70% bărbaţi şi 30% femei", reiese din datele centralizate de către retailerul online.

În ceea ce priveşte numărul total de vizite pe site, acesta a depăşit 1,5 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12 - 14 noiembrie, din care 61% a provenit de pe dispozitivele mobile.

Pe parcursul desfăşurării campaniei de Black Friday 2021, aproape 60% dintre comenzile din Bucureşti au fost ridicate din showroom, 6% au fost expediate prin Glovo, iar 16% au ajuns în lockere easybox.

Compania precizează că, până în prezent, a livrat peste 95% dintre comenzile primite de Black Friday.

evoMag este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România, cu peste 16 ani de experienţă în domeniu, fondată de Mihai Pătraşcu, cel care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.