Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Acţiunile Facebook şi Twitter au PICAT, după ce Unilever a oprit promovarea pe rețelele de socializare

France 24
GAFA tax

Grupul Unilever, care reuneşte branduri ca Dove, Ben & Jerry’s şi Hellmann’s, a anunţat vineri că opreşte promovarea pe Facebook, Instagram şi Twitter în Statele Unite cel puţin până la 31 decembrie, din cauza atmosferei divizate din ţară. Informaţia a dus la scăderea acţiunilor Facebook şi Twitter cu peste 7%, relatează CNBC.

Gigantul produselor de consum a cheltuit în acest an peste 11,8 milioane de dolari în Statele Unite pentru a se promova pe Facebook, potrivit firmei de analiză de marketing Pathmatics.

Citește și: Dialog spumos între avocata lui Liviu Dragnea și Marian Ceaușescu: ‘Nu fugiți!’, ‘Eu nu fug, plec!’

”Având în vedere regulile noastre de responsabilitate şi atmosfera polarizată din Statele Unite, am decis că începând de acum şi cel puţin până la sfârşitul acestui an nu ne vom mai promova brandurile pe platformele Facebook, Instagram şi Twitter în Statele Unite”, a afirmat vicepreedintele executiv pentru Global Media al grupului, Luis Di Como.

”Continuarea promovării pe aceste platforme în această perioadă nu va adăuga valoare pentru oameni şi societate. Vom monitoriza în continuare şi vom reanaliza poziţia actuală, dacă va fi necesar”, a spus Di Como.

Citește și: Silviu Mănăstire spulberă anchetele lui Tolontan referitoare la mafia care acționează în colaborare cu Poliția Locală Sector 4: ‘Pistol cu apă’

Compania înregistrată în Londra a arătat că va continua investiţia planificată pentru media în Statele Unite prin transferul pe alte reţele.

Cele peste două duzini de branduri ale Unilever includ îngheţata Breyers şi Ben & Jerry’s, maioneza Hellmann’s, ceaiurile Lipton şi Pure Leaf şi produse de consum precum Dove.

Citește și: Rareș Bogdan dă semnalul: E momentul!

”Suntem angajaţi în discuţii active cu toate platformele digitale pentru a face schimbări semnificative şi pentru a avea un impact referitor la încredere şi transparenţă. Am făcut progrese substanţiale şi recunoaştem eforturile partenerilor noştri, dar mai sunt multe de făcut, mai ales în privinţa diviziunii şi discursului care răspândeşte ură, în această perioadă electorală polarizată din SUA”, se arată în comunicat.

În săptămâna care a urmat solicitării făcute de un grup de organizaţii advertiserilor să-şi întrerupă cheltuielile publicitare pe Facebook în luna iulie, peste 90 de companii, între care Verizon, Patagonia, REI, Lending Club şi The North Face, şi-au anunţat intenţia de a se alătura iniţiativei, potrivit unei liste realizate de Sleeping Giants.

Citește și: Document cu scandal! Fluturașul de salariu, din mai 2020, care dovedește că Poliția Locală e plătită mai bine decât Poliția Națională!

Grupul de organizaţii include Anti-Defamation League, NAACP, Sleeping Giants, Color of Change, Free Press şi Common Sense.

Organizaţiile solicită Facebook să facă mai mult pentru a restricţiona discursurile care răspândesc ură şi dezinformare, printr-o serie de acţiuni.

Citește și: Lovitură de teatru! Ludovic Orban răstoarnă ultima decizie

Procter & Gamble, o altă companie care cheltuie sume importante pentru promovarea pe Facebook, a anunţat la începutul acestei săptămâni că analizează toate canalele media, reţelele, platformele şi programele pe care se promovează, ”pentru a ne asigura că conţinutul şi comentariile respectă toţi oamenii şi că nu facem publicitate pe sau lângă un conţinut de ură, discriminatoriu, denigrant sau derogator. "

Anul trecut, Facebook a obţinut 69,7 miliarde de dolari din venituri publicitare la nivel mondial, prin intermediul milioanelor de advertiseri. Compania a anunţat la începutul acestui an că are peste 8 milioane de advertiseri.

Citește și: Dialog spumos între avocata lui Liviu Dragnea și Marian Ceaușescu: ‘Nu fugiți!’, ‘Eu nu fug, plec!’

”Investim miliarde de dolari în fiecare an pentru a menţine comunitatea noastră în siguranţă şi lucrăm permanent cu experţi externi pentru a revizui şi actualiza politicile noastre. Ne-am deschis pentru un audit al drepturilor civile şi am interzis 250 de organizaţii ale supremaţiei albe pe Facebook şi Instagram”, a anunţat Facebook vineri.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.