Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Aeroportul Otopeni, printre cele mai slabe din Europa. Zeci de pasageri s-au plâns de comportamentul angajaților, dar nu se ia nici o măsură

captura TikTok
angajat otopeni

Aeroportul Henri Coandă (Otopeni) din București este în fruntea listei în ceea ce privește plângerile primite din partea pasagerilor români și străini. Site-urile de călătorii și de recenzii abundă în comentarii despre comportamentul disprețuitor al angajaților, despre organizarea defectuoasă și despre haosul general de pe aeroport. Cu toate acestea, Sorin Radu Păun, președinte al Companiei Naționale Aeroporturi București, nu a luat și pare că nu ia nicio măsură.

Aeroportul Otopeni din Capitală a fost desemnat, în repetate rânduri, unul dintre cele mai slabe aeroporturi din Europa, site-urile de călătorii fiind pline de comentarii negative ale turiștilor care au tranzitat aeroportul. De asemenea, diferitele clasamente oficiale sau articole de pe site-urile de specialitate au clasat aeroportul Henri Coandă pe locurile din urmă.

Cei care tranzitează Aeroportul Otopeni se plâng în special de comportamentul angajaților, care sunt disprețuitori, lipsiți de respect și aroganți.

Cu toate acestea, Sorin Radu Păun, președintele Companiei Naționale Aeroporturi București, cea care se ocupă de administrarea Aeroportului Otopeni, nu face absolut nimic pentru a schimba situația. Pe lângă faptul că nu a luat nicio măsură pentru a aduce Aeroportul Henri Coandă la nivelul celorlalte aeroporturi din Europa și din lume, Păun nu a făcut nimic pentru a rezolva problemele sistemice sau pentru a îmbunătăți, măcar într-o mică măsură, calitatea serviciilor.

Din păcate, lipsa de implicare pentru modernizarea aeroportului și pentru oferirea unor servicii de calitate duce la descurajarea turiștilor străini de a veni în România și, implicit, la stagnarea turismului în România, mai ales în zona de sud a țării.

Recenziile pot fi găsite: aici sau aici.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.