Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Afacerile specializate pe un singur produs pot că crească şi cu 400% pe an

www.tastemade.com
Înghețată

Afacerile specializate pe un singur produs pot că crească şi cu 400% pe an. Cei care au o afacere specializată pe un singur produs își asumă obligaţia de a livra cea mai bună calitate, iar în locurile specializate, consumatorii pot găsi acelaşi produs chiar şi în 86 de combinaţii, informează Mediafax.

Nicolae şi Marius sunt proprietarii unui bar unde se poate bea doar gin. Ciprian este proprietarul unei gelaterii dintr-o zonă corporate a Capitalei. Toţi sunt de acord asupra unui lucru: specializarea pe un produs unic le dă ocazia să ofere o calitate superioară, se pot poziţiona mult mai uşor în mintea consumatorului şi pot deveni experși în domeniul ales.

Cele două afaceri mai au în comun şi faptul că ambele au fost deschise în vara anului trecut.

Pe vremuri, oamenii mergeau la cizmărie pentru cizme, la măcelărie pentru carne sau la aprozar pentru fructe şi legume. Acum au revenit în forţă afacerile specializate. Consumatorii pot alege locuri în care găsesc doar îngheţată sau doar gin şi tot aşa. Se caută tot mai mult produse de calitate înaltă.

„Cifra de afaceri pe cinci luni şi jumătate, anul trecut, a fost undeva în jur de 100.000 de euro. Anul acesta, preconizăm o creştere cam cu 400%. Este un pic mai greu la început pentru că trebuie să ai o masă de clienţi destul de mare care să te susţină în vânzarea unui produs unic. E clar că în momentul în care vii cu un singur produs îţi asumi şi obligaţia de a veni cu un produs de cea mai bună calitate”, a declarat Ciprian, care deţine o gelaterie.

„Deja suntem cunoscuţi ca specialişti pe partea de ginuri. E un singur produs, însă noi, de exemplu, avem acest produs în 86 de combinaţii. Am zis să ne axăm pe un produs pe care îl facem bine, pe care să îl studiem foarte bine şi să îl promovăm cum putem noi mai bine. În jumătate de an, undeva la 60.000 a fost cifra de afaceri”, au spus la rândul lor Nicolae şi Marius, patronii unei ginoteci.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.