Deutsche Presse-Agentur, cea mai mare agenţie germană de presă, a raportat rezultate financiare stabile pentru 2024, în condiţiile în care firma mamă a afişat un profit net de 1,4 milioane de euro într-o perioadă de transformare digitală, informează DPA, potrivit Agerpres.
Rezultatul din 2024 a fost în linie cu cel din 2023, a anunţat DPA, la Adunarea Generală Anuală a Acţionarilor, care a avut loc marţi la Hamburg.
Cifra de afaceri a grupului DPA a scăzut cu aproape patru milioane de euro, până la 161,5 milioane de euro, din cauza diminuării numărului de proiecte după încheierea pandemiei de Covid-19. În schimb, firma mamă Deutsche Presse-Agentur GmbH şi-a majorat cifra de afaceri până la 105,5 milioane de euro, de la 104,3 milioane de euro în anul precedent.
"În pofida condiţiilor economice dificile, am înregistrat o creştere a cifrei de afaceri în operaţiunile de bază şi ne stabilizăm câştigurile", a declarat directorul general al DPA, Peter Kropsch.
Deutsche Presse-Agentur (DPA) a fost înfiinţată în 1949. Este una dintre cele mai mari agenţii independente de presă care furnizează conţinut editorial instituţiilor media, companiilor şi organizaţiilor.
Acţionarii DPA sunt aproximativ 170 de companii media germane. Aproximativ 1.000 de jurnalişti lucrează de la aproximativ 140 de locaţii din Germania şi de peste hotare. Biroul editorial central este la Berlin, în timp ce echipa managerială lucrează la cartierul general de la Hamburg.
Comentează