Agroland, companie care deține o reţea de magazine agricole, a încheiat primul semestru din 2020 cu o cifră de afaceri de 25,5 milioane de euro, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă din 2019.
Profitul net s-a situat la 1,75 milioane euro, o valoare de aproape patru ori mai mare decât cea înregistrată pe parcursul lui 2019. Agroland a raportat, în S1 2020, unele dintre cele mai bune rezultate din cei peste 20 de ani de existență pe piața locală, potrivit mediafax.ro.
Potrivit reprezentanților companiei, tendința ascendentă se datorează atât oportunităților generate de criza COVID-19 pe acest segment de piață, cât și a investițiilor realizate de Agroland în 2019, care au vizat diversificarea gamei de produse și deschiderea de noi magazine.
Rețeaua Agroland numără 247 de magazine, situate în 28 de județe și concentrate în Banat și în zonele de sud și est ale țării. Printre produsele comercializate se află pui de o zi, furaje şi echipamente pentru ferme mici şi medii, produse pentru grădinărit (seminţe, material săditor, fertilizanți, echipamente) şi hrană și accesorii pentru animale de companie.