Allianz-Țiriac Asigurări pune la dispoziția clienților săi un asistent virtual, DoctorChat, care oferă, în doar câteva minute, răspunsuri la probleme sau îngrijorări medicale, fără programare, informează compania, anunță MEDIAFAX.
DoctorChat, o soluție bazată pe inteligența artificială, este rezultatul unei colaborări cu Allianz Partners, parte a Allianz Group.
Prin intermediul DoctorChat poate fi adresată orice preocupare referitoare la starea de sănătate, de la întrebări precum “Cum să interpretez rezultatul acestor analize de sânge?”, “Am uitat să imi iau medicamentația la timp, cum trebuie sa procedez?”, până la “Pot fi următoarele simptome …. semnele unei infectări cu coronavirus?”.
Serviciul este disponibil deja tuturor clienților care dețin o asigurare de sănătate Allianz-Țiriac, iar numărul de întrebări care pot fi adresate este nelimitat.
“Prin intermediul DoctorChat, clienții cu asigurări de sănătate oferite de Allianz-Țiriac pot avea acces rapid la sfatul medicului printr-un SMS, fără a fi necesară o conexiune la internet sau un telefon inteligent. Eliminăm astfel îngrijorările inutile ale clienților noștri și oferim o alternativă la accesarea de informații neavizate de pe internet”, a declarat Marilena Bârliga, Director Market Management și Comunicare, Allianz-Țiriac Asigurări.
Citește și: EXCLUSIV VIDEO Cutremur major în Poliție! Scandal fără precedent: Mașini care circulă fără ITP valabil
Tehnologia de inteligență artificială pe care se bazează DoctorChat presupune un proces de învățare automată care face ca platforma să se îmbunătățească cu fiecare interacțiune.
Toate informațiile transmise prin DoctorChat sunt criptate, confidențialitatea conversațiilor este asigurată, iar numele și detaliile de contact ale utilizatorilor nu sunt transmise fără permisiune.