Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Amendă USTURĂTOARE luată de ProX de la CNA

SONY DSC

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), întrunit în şedinţă publică marţi, a decis să aplice o amendă de 10.000 de lei postului ProX pentru că a difuzat publicitate la jocuri de noroc online într-un interval orar care poate afecta minorii iar posturile Kanal D, Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3, Digi Sport 4 au primit somaţii publice, informează News.ro.

Citește și: Melodia lansată de Lady Gaga şi Bradley Cooper, Shallow, a ajuns pe primul loc în Billboard Hot 100, după 22 de săptămâni de la lansare

Sancţiunile au fost date ca urmare a analizei raportului de monitorizare întocmit de direcţia de specialitate referitor la publicitatea pentru jocuri de noroc online, difuzată în data de 26.01.2019 la mai multe posturi de televiziune.

Posturile de televiziune au încălcat prevederi din Legea audiovizualului potrivit cărora difuzarea în serviciile de televiziune şi de radiodifuziune a programelor care pot afecta dezvoltarea fizică, mentală sau morală a minorilor se poate face numai dacă, prin alegerea intervalului orar de difuzare, prin codare sau ca efect al altor sisteme de acces condiţionat, se asigură faptul că minorii din zona de transmisie, în situaţii normale, nu pot auzi sau vedea emisiunile respective, potrivit art.39.

De asemenea, membrii Consiliului au hotărât să emită decizii de intrare în legalitate în privinţa: spotului publicitar de televiziune aferent campaniei de promovare pentru produsul „AspiVita”, la difuzarea căruia nu au fost respectate prevederile art. 93 alin. (1) şi nici cele ale art. 120 alin. (1) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual (perioadă monitorizată: 21 – 27 ianuarie 2019); materialului de promovare pentru produsul „Renarthro”, difuzat atât în grupaje de publicitate, cât şi în emisiuni de teleshopping cu încălcarea dispoziţiilor art. 93 alin. (1) şi ale art. 117 lit. (c ) din Codul audiovizualului (perioadă monitorizată - ianuarie 2019).

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.