`Lovitură` de PROPORȚII pentru H&M și Zara: Un nou retailer de fashion intră în România

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor
Publicat: 10-06-2017 20:05
Actualizat: 10-06-2017 20:12

Lidl a încurajat-o pe Heidi Klum, model şi designer de modă, să dezvolte o nouă gamă de produse vestimentare premium care urmează să fie vândute în magazinele retailerului german din dorinţa de a se extinde dincolo de produsele alimentare la preţuri reduse pentru care este cunoscut, scrie Bloomberg, potrivit Ziarului Financiar.

Colecţia, descrisă de Lidl ca având produse vestimentare de cea mai înaltă calitate de până acum, va fi vândută în magazine din Europa şi SUA în cursul acestui an, a afirmat compania într-o declaraţie.

Fostul șef ANAF anunță dezastrul pentru bugetari: 'Majorarea în etape este o poveste'

Colaborarea cu celebrităţi marchează o extindere a eforturilor Lidl de a atrage mai mulţi cumpărători bogaţi, care au remarcat că retailerul începe să vândă produse mai rafinate, cum ar fi homari şi macaroons.

Este o altă potenţială provocare pentru comercianţii cu amănuntul din Europa, care se străduiesc deja să-i ademenească pe cumpărători în magazine.

Lidl a declarat că va continua să vândă şi produse de modă la preţuri mai reduse pe tot parcursul anului, pe baza stocurilor rămase.

Retailerul intenţionează să îşi deschidă primele 20 de magazine în SUA în această lună şi să ajungă la 100 de puncte de vânzare pe Coasta de Est până în vara anului 2018.