Scandal după scandal pe tema Centenarului Unirii: Logo-ul ar fi copiat din India

Autor: Florin Pușcaș
Publicat: 31-08-2017 17:26
Actualizat: 31-08-2017 18:50

Reprezentarea grafică aleasă pentru Centenarul Marii Uniri are parte de critici peste critici. După ce s-a constatat că s-au inversat colorile drapelului, iese la iveală o altă problemă: logo-ul este foarte asemănător cu cel al companiei indiene Wipro.

Scriitorul Alexandru Petria este cel care a remarcat prima problemă, stârnind o reacţie a ministrului Culturii. A doua problemă a logo-ului a fost descoperită tot de Petria.

Vezi şi: Parchetul General critică propunerile lui Tudorel Toader: Diferite de dispozițiile Constituționale

"Am spus că logo-ul Centenarului e greșit, cu culorile de la cifra 1 puse invers. Nu-i nimic, merge și așa, văd că e atitudinea autorităților, care încearcă să justifice abracadabrant eroarea. Nu-i nimic, merge și așa o să se mai zică, probabil, când o să vadă și logo-ul firmei indiene Wipro Technologies, care se ocupă cu servicii de outsourcing și software", scrie Petria pe Facebook.

Propunerea "Hora" a agenției de publicitate FCB BUCHAREST a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului. Logo-ul este reprezentat de numărul 100, scris cu puncte tricolore, alături de textul "România 1918-2018| Sărbătorim împreună".