Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Șampanie cu ecstasy într-un restaurant german: Un client a murit și alți șapte au fost internați de urgență

sampanie

Un bărbat în vârstă de 52 de ani a murit după ce a băut - fără să ştie - şampanie în care s-a pus ecstasy, într-un restaurant, în sudul Germaniei, potrivit parchetului local, relatează AFP. Alte persoane care participau la aceeaşi petrecere s-au simţit rău după ce au băut din aceeaşi sticlă, servită sâmbătă seara într-un restaurant în oraşul Weiden, în Bavaria.

Cinci bărbaţi şi trei femei, cu vârste cuprinse între 33 şi 52 de ani, au fost internaţi de urgenţă la sptal, unde bărbatul în vârstă de 52 de ani a murit mai târziu, sâmbătă noaptea. Procurorul Gerd Schaefer a anunţat luni că analizele toxicologice au arătat că în ţampanie se afla o ”concentraţie mare” de ecstasy.

Parchetul din Weiden a deschis o anchetă cu privire la omor involuntar, rănire şi infracţiuni ale legii narcoticelor. Anchetatorii încearcă să stabilească cum, unde şi când s-a pus ecstasy în sticlă şi cine era la curent, a anunţat Gerd Schaefer.

După ce au băut şampania respectivă, unii clienţi s-au tăvălit pe jos şi au urlat de durere, potrivit unui post local de radio.

Starea celorlalte şapte persoane internate la spital nu mai provoca îngrijorare.

Tabloidul Bild dezvăluie că şampania respectivă provenea dintr-o sticlă de trei litri deschisă la masa victimelor.

Unii clienţi au semnalat imediat un gust ”chimic” sau ”ciudat” după ce au gustat.

Primarul din Weiden, Jens Meyer, s-a declarat şocat de dramă şi a deplâns ”o zi foarte tristă” pentru oraş.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.