Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Analiză: Aproape 80% dintre magazinele din online nu vor înregistra vânzări în creştere de Paşte în acest an

Pinterest
magazin online

Doar 20% dintre retailerii online se aşteaptă la vânzări mai mari de Paşte în 2023 faţă de aceeaşi perioadă din 2022, în medie cu 17% faţă de anul anterior, din cauza inflaţiei crescute şi a lipsei analizării performanţei produselor în campaniile de vânzare, potrivit unei analize realizate de Truda, platformă de identificare a produselor profitabile din magazine online, informează News.ro.

”Doar 20% dintre retailerii online se aşteaptă la vânzări mai mari de Paşte 2023 faţă de aceeaşi perioadă din 2022, în medie cu 17% faţă de anul anterior, din cauza inflaţiei crescute şi a lipsei analizării performanţei produselor în campaniile de vânzare”, potrivit unei analize realizate de Truda, platformă unică de identificare a produselor profitabile din magazine online.

Magazinele online din portofoliul companiei aşteaptă vânzări în creştere cu 15%-17% cu ocazia sărbătorilor pascale, valoarea medie a coşului de cumpărături fiind de 370 de lei, mai mare cu 27% faţă de anul trecut. Cele mai accesate site-uri sunt cele care vând produse specifice pentru Paşte – cozonaci şi pască, preparate tradiţionale, decoraţiuni de Paşte, vacanţe, aranjamente florale sau cadouri corporate, dar şi magazinele din categoria fashion, bricolaj, amenajări interioare, pharma şi auto.

“Ecommerce-ul românesc trece printr-o perioadă sensibilă pentru business, în care produsele nu se mai vând la fel de uşor ca în anii trecuţi, chiar şi cu ocazia unei sărbători importante cum este Paştele. Practic, în acest context, vor înregistra creşteri ale vânzărilor doar retailerii online care şi-au pregătit din timp stocul potrivit de produse şi campaniile promoţionale strategice, în baza unei analize a performanţei produselor – care aduc vânzări şi profit sau care doar consumă buget de marketing. În acest scop, numeroase magazine s-au pregătit pentru campania de Paşte încă de la început de ianuarie, implementând tehnologia Truda pentru a şti din timp ce produse să promoveze şi ce produse să scoată din campanii, pentru a putea obţine profit în creştere”, declară Cătălin Macovei, fondator Truda şi specialist în marketing digital de peste 10 ani.

De altfel, tot mai mulţi consumatori români preferă să comande online produsele necesare cu ocazia uneia dintre cele mai importante sărbători din an, atât pentru a evita aglomeraţia din magazine, cât şi pentru a beneficia de reduceri şi oferte speciale în această perioadă.

Astfel, pentru a impulsiona vânzările de Paşte 2023, retailerii online pregătesc campanii de discount şi de tip concurs pentru produse din categoriile fashion, casă şi grădină, mobilier pentru interior şi exterior şi bijuterii, investind în medie între 500 euro şi 10.000 de euro în campaniile Google Ads şi Facebook Ads.

Compania oferă şi câteva sfaturi pentru magazinele online, despre cum îşi pot creşte vânzările de Paşte 2023: să investească în tehnologii care analizează potenţialul de vânzare a produselor, să investească în continuare în publicitate şi promovare cu rată mare de conversie pentru a atrage mai mulţi clienţi, să încurajeze clienţii să ofere recenzii şi evaluări de produse, să îmbunătăţească performanţa site-ului pentru o experienţă a utilizatorului impecabilă, pentru ca magazinul online să permită o navigare uşoară, rapidă şi fără erori, să implementeze un sistem de tip live chat care favorizează vânzările, să ofere reduceri, să ofere pachete promo de tip 1+1 sau produse din aceeaşi categorie care devin mai avantajos de achiziţionat împreună decât separat.

Companie fondată în 2022, Truda aduce pe piaţa de ecommerce o tehnologie bazată pe machine learning, care analizează în timp real performanţa în online şi identifică produsele cel mai mare randament pentru vânzări mai mari. Tehnologia identifică cu precizie produsele care se vând cel mai bine şi le promovează direct către clienţii potriviţi, prin tool-uri speciale, cu scopul de a creşte vânzările şi de a optimiza cheltuielile în cel mai eficient mod. Dedicată magazinelor online cu minimum 2.500 de produse şi 30 de comenzi pe zi, soluţia Truda este folosită în aproape 100 de magazine online, în România şi Polonia, compania vizând extinderea pe noi pieţe internaţionale.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.