Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

ANPC arată cum își păcălea și îmbolnăvea Kaufland clienții (VIDEO)

știri zilnic
kaufland

Comisarii de la Protecția Cosumatorilor sancționează un mare retailer timișorean după ce în interior au găsit oferte false de Black Friday, mizerie și alimente ținute în condiții improprii.

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Timiș a controlat vineri ofertele speciale de produse alimentare și nealimentare de la magazinul Kaufland Timișoara, promovate în revista proprie, precum și zona de alimentație publică.

În urma verificărilor, comisarii timișeni au constatat numeroase abateri. Astfel, 18 din cele 28 de produse alimentare și nealimentare, prezentate în revista Kaufland ca fiind oferte de Black Friday, erau comercializate la același preț de dinaintea perioadei de campanie.

Citește și: Marile țepe de Black Friday: Șapte mari site-uri și banca BRD au fost AMENDATE pentru că au păcălit clienții

De asemenea, la toneta de alimentație publică plasată în parcare, în vecinătatea întrării in magazin, s-au constatat următoarele: utilizarea unui cuptor necurățat si neigienizat de mult timp, cu resturi alimentare arse și cu depuneri în strat gros de grăsime arsă și folosirea unor grătare electrice și ventilatoare murdare.

În două vitrine de frig și una caldă în care erau depozitate diferite sortimente de mezeluri, brânzeturi, respectiv preparate calde, aceste produse nu erau depozitate la temperatura declarată de producător prin eticheta produsului.

Ca urmare a depistării acestor nereguli, echipa CJPC Timiș a aplicat amenzi contravenționale în valoare totală de 60.000 lei și a dispus oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare afectate de regimul greșit de temperatură din vitrine și oprirea temporară a prestării de servicii pentru toneta de alimentație publică.

UPDATE

Reacția Kaufland: ”Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate în cel mai scurt timp. Am acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor. Activitatea magazinului nu a fost întreruptă și în acest moment funcționăm conform programului. Ne pare rău pentru ce s-a întâmplat în magazinul din Timișoara și apreciem eforturile susținute din partea autorităților din ultima perioadă. Vom colabora mereu cu acestea pentru a oferi clienților cele mai bune produse și servicii.”

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.