ANPC: Până la sfărșitul lunii, activitatea de relaţii cu publicul se va realiza doar prin telefon sau mail

Autor: Andreea Năstase

Publicat: 10-03-2020

Actualizat: 10-03-2020

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca în perioada 11 - 31 martie activitatea de relaţii cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondenţă electronică.

"Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus (Covid-19), precum şi numărul important de petenţi care se deplasează la sediile instituţiei, din întreaga ţară, pentru a depune documente, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca, în perioada 11 - 31.03.2020, activitatea de relaţii cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondenţă electronică", se menţionează într-un comunicat al ANPC, conform Agerpres.ro.

Citește și: Ciolacu: ‘PSD va vota joi’

Astfel, la Telefonul Consumatorului 021-9551 se pot obţine informaţiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât şi adresele poştale ale tuturor comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor din ţară.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri