Singurul EXIT-POLL din România, ora 21.00. Au mai rămas 0 zile 16 ore 25 minute

DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Anunţ istoric al NASA în privinţa existenţei vieţii pe alte planete

Nasa

NASA va face în această seară, la ora 21:00, ora României, un anunţ privind eventuale formă de viaţă descoperite în oceanele de pe alte planete din sistemul nostru solar. Apa este cheia vieţii pe planeta noastră şi cercetătorii de la NASA cred că acest lucru e valabil şi pe alte plante.

Agenţia Spaţială a anunţat o misterioasă conferinţă de presă în care se vor prezenta "noi rezultate legate de lumile oceanice". Informaţiile vin de la misiunea Cassini, care în prezent orbitează în jurul planetei Saturn, şi de la telescopul spaţial Hubble, conform observator.tv.

Presa internaţională scrie că ar putea fi vorba despre descoperiri în oceanele de pe Enceladus şi Europa, lunile îndepărtate ale lui Saturn, respectiv Jupiter. "Aceste noi descoperiri vor ajuta la viitoarele explorări ale oceanului mondial, inclusiv misiunea de pe Europa, Clipper, care e programată să în ceapă în 2020, şi de asemenea la căutarea mai largă a vieţii, dincolo de Pământ." Conferinţa va avea loc la James Webb Auditorium, de la sediul central al NASA din Washington şi va fi ţinută de mai mulţi experţi spaţiali din Statele Unite.