Liga nord-americană de fotbal (Major League Soccer) a încheiat un parteneriat cu Apple TV, care a obţinut drepturile de difuzare a meciurilor din MLS pentru următoarele zece sezoane, informează AFP, potrivit Agerpres.
Platforma TV a gigantului Apple a dat publicităţii un comunicat în care confirmă acordul cu MLS, a cărui valoare este estimată la 2,5 miliarde de dolari de ziarul Financial Times, care citează surse apropiate de acest dosar.
"Aplicaţia Apple TV va difuza în exclusivitate toate meciurile din MLS în direct, începând din 2023 şi până în 2032", se precizează într-un comunicat dat publicităţii de Apple, precizând că oferta se adresează tuturor abonaţilor săi "din întreaga lume".
Conform site-ului economic de specialitate Sports Business Journal, Apple va plăti o sumă minimă garantată de 250 de milioane de dolari pe sezon (aproximativ 238 milioane euro).
Liga nord-americană de fotbal va continua să negocieze cu posturile tradiţionale de televiziune, precum ESPN şi Fox Sport, pentru difuzarea anumitor partide.
Apple a investit deja în transmiterea în direct a unor evenimente sportive, anunţând în luna martie difuzarea a două meciuri în direct de baseball din MLB, vineri seara, în timpul sezonului regulat.
"Aplicaţia Apple TV va difuza în exclusivitate toate meciurile din MLS în direct, începând din 2023 şi până în 2032", se precizează într-un comunicat dat publicităţii de Apple, precizând că oferta se adresează tuturor abonaţilor săi "din întreaga lume".
Conform site-ului economic de specialitate Sports Business Journal, Apple va plăti o sumă minimă garantată de 250 de milioane de dolari pe sezon (aproximativ 238 milioane euro).
Liga nord-americană de fotbal va continua să negocieze cu posturile tradiţionale de televiziune, precum ESPN şi Fox Sport, pentru difuzarea anumitor partide.
Apple a investit deja în transmiterea în direct a unor evenimente sportive, anunţând în luna martie difuzarea a două meciuri în direct de baseball din MLB, vineri seara, în timpul sezonului regulat.