Aproape toate companiile româneşti (peste 99%) prezente în Top 1000, realizat în funcţie de cifra de afaceri raportată în 2020, îşi derulează activităţile, sub o anumită formă, în mediul online, arată un studiu de specialitate dat publicităţii joi, conform Agerpres.
Potrivit sursei citate, a doua formă a digitalizării implementată de către cele mai importante companii din România este website-ul (91,6%), considerat o "carte de vizită online" şi cel mai eficient mod de stabilire a prezenţei în acest mediu.
Analiza de specialitate evidenţiază că doar 82,2% dintre companiile prezente în online şi-au optimizat site-ul pentru mobil.
De asemenea, o altă platformă online folosită de companiile din Top 1000 este Social Media, 87,9% dintre acestea deţinând o pagină de Facebook, iar 73,9% o pagină de business pe LinkedIn.
"În condiţiile de faţă, pentru businessurile mici şi medii existenţa în online devine o necesitate, iar oportunitatea lor de a se remarca în acest spaţiu rămâne o posibilitate reală. Chiar dacă companiile mari sunt prezente în online, nu toate desfăşoară o comunicare activă bazată pe o strategie inteligentă. Tocmai această dihotomie dintre prezenţă şi activitate poate reprezenta cheia succesului pentru un business în dezvoltare", se menţionează în concluziile studiului citat.
Analiza Klain a fost realizată în luna ianuarie 2022 cu scopul de a vedea cât de mult companiile mari din România pun accentul pe prezenţa lor online (site şi social media), dar şi pe prezenţa pe site-urile de business şi de specialitate.
Klain este o agenţie de digital marketing ce oferă servicii complete de comunicare şi promovare online încă din anul 2007.