Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informaÈ›ii È™i È™tiri
  • experienÈ›a premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi È™tiri, exclusivități È™i breaking news
DESCARCÄ‚ APLICAÈšIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Aproape toate companiile româneşti prezente în Top 1000, şi derulează activităţile, sub o anumită formă, în mediul online

arabmediasociety.com
plati-online-card

Aproape toate companiile româneşti (peste 99%) prezente în Top 1000, realizat în funcţie de cifra de afaceri raportată în 2020, îşi derulează activităţile, sub o anumită formă, în mediul online, arată un studiu de specialitate dat publicităţii joi, conform Agerpres.

Statistica agenţiei de marketing digital Klain relevă faptul că, din totalul de o mie de afaceri analizate, 992 sunt prezente în mediul virtual, iar forma prevalentă de activitate este reprezentată de către campaniile de PR (91,7%).

Potrivit sursei citate, a doua formă a digitalizării implementată de către cele mai importante companii din România este website-ul (91,6%), considerat o "carte de vizită online" şi cel mai eficient mod de stabilire a prezenţei în acest mediu.

Analiza de specialitate evidenţiază că doar 82,2% dintre companiile prezente în online şi-au optimizat site-ul pentru mobil.

De asemenea, o altă platformă online folosită de companiile din Top 1000 este Social Media, 87,9% dintre acestea deţinând o pagină de Facebook, iar 73,9% o pagină de business pe LinkedIn.

"În condiţiile de faţă, pentru businessurile mici şi medii existenţa în online devine o necesitate, iar oportunitatea lor de a se remarca în acest spaţiu rămâne o posibilitate reală. Chiar dacă companiile mari sunt prezente în online, nu toate desfăşoară o comunicare activă bazată pe o strategie inteligentă. Tocmai această dihotomie dintre prezenţă şi activitate poate reprezenta cheia succesului pentru un business în dezvoltare", se menţionează în concluziile studiului citat.

Analiza Klain a fost realizată în luna ianuarie 2022 cu scopul de a vedea cât de mult companiile mari din România pun accentul pe prezenţa lor online (site şi social media), dar şi pe prezenţa pe site-urile de business şi de specialitate.

Klain este o agenţie de digital marketing ce oferă servicii complete de comunicare şi promovare online încă din anul 2007.

ACTIVEAZÄ‚ NOTIFICÄ‚RILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.