Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Arctic şi Borsec, cele mai puternice branduri româneşti în 2023

Borsec
Borsec 2023

Arctic şi Borsec, cele mai puternice branduri româneşti în 2023

Arctic şi Borsec ocupă primul loc în topul celor mai puternice branduri româneşti în 2023, în timp ce Tazz, Lăptăria cu Caimac şi 5toGo conduc în topul dedicat brandurilor mai tinere de zece ani, conform unui studiu realizat de o companie de cercetare şi o revistă de business, anunță Agerpres

Pe locul doi în clasamentul actualei ediţii a topului "Cele mai puternice branduri româneşti" se află eMAG, în timp ce poziţia a treia este ocupată de Napolact. Alte companii care se regăsesc În top se mai află Aqua Carpatica, Bucovina, Pate Bucegi, FAN Courier, Dorna, Dacia şi Gerovital.

Anul acesta topul celor mai puternice branduri româneşti a fost completat de unul nou dedicat brandurilor mai tinere de zece ani, în care se mai regăsesc Fresful, LaDoiPaşi, Untold, Spartan, Neversea, Artesana şi Mototol.

"Oamenii au declarat că în 2023 au cumpărat la fel de multe mărci/produse româneşti ca anul trecut (46%) si chiar mai multe în ultimul an (28%). Asistăm aşadar la o cerere mai mare pentru branduri româneşti decât în trecut, 39% estimând că anul viitor vor cumpăra mai multe mărci româneşti", menţionează realizatorii studiului.

Studiul BrandRO măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori fără a lua calcul indici financiari şi comerciali.

Studiul are la bază 600 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani.

Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanţa mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei.

Topul brandurilor româneşti este realizat de 14 ani de revista Biz şi Unlock Market Research.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.