DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Are afacerea ta nevoie de un magazin online?

Pinterest
magazin online

Toată lumea vorbește despre magazine online și shopping online, dar chiar e absolut necesar pentru fiecare business să fie pe internet? Da, pandemia nu pare să ne lase în pace decât vara. Și da, oamenii sunt mai legați de telefoanele lor ca niciodată, dar sunt acestea motive suficiente pentru ca tu să îți aduci businessul în marea familie a internetului?

Ei bine, nu o să te ținem prea mult în suspans și îți vom oferi direct răspunsul: DA! Cu peste 5,6 miliarde de euro cheltuite de români în mediul online doar în 2020 putem afirma cu siguranță că acest trend nu va dispărea prea curând, din contră. Deci dacă vrei și tu o bucată din plăcinta ce devine tot mai savuroasă, este cazul să iei măsuri imediat.

Iată cele 5 motive pentru care afacerea ta chiar are nevoie de un magazin online:

Un magazin online e deschis 24/7

Sunt foarte puține business-uri fizice care sunt disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână pentru clienții lor. Această problemă, însă, nu afectează magazinele online care sunt disponibile oricând, oriunde. Dacă potențialul tău client nu are somn noaptea la 3, poate comanda ceea ce îi place din magazinul tău online. Dacă se plictisește în drum spre casă, poate plasa o comandă fără prea multe bătăi de cap. Magazinul tău online este cu el peste tot, deoarece e la el în telefon și este disponibil tot timpul. Mai mult, clientul nici nu trebuie să se deplaseze într-un loc anume pentru a-și lua produsele. Acestea sunt livrate direct la el acasă.

Un magazin online este disponibil unui public mai larg

În funcție de amplasarea magazinului tău, acesta poate înregistra un trafic de câteva mii de persoane pe an. Să spunem milioane ar trebui ca acesta să se găsească într-un aeroport sau în marile galerii comerciale ale lumii, ceea ce e foarte puțin probabil.

Magazinele online nu au această problemă. Ele sunt disponibile publicului din toată lumea și, prin optimizarea SEO și promovarea pe rețelele de social media, pot atinge fără probleme milioane de posibili cumpărători.

Da, poate vei spune, dar câți dintre aceștia chiar vor face achizițiile propriu-zise? Asta depinde doar de strategia de marketing pe care o adopți și de produsele tale. Cert este că nici într-un magazin fizic nu fac achiziție toți cei ce intră.

Un magazin online presupune costuri mai mici

Cu un magazin online poți spune adio stocurilor interminabile de care nu știi cum să mai scapi. Produsele populare vor fi foarte ușor de identificat, iar dacă vei vrea să testezi reacția clienților la produse noi, o vei putea face ușor și eficient, fără să achiziționezi neapărat un număr mare din produsele respective.

Un alt aspect de luat în considerare este reducerea costurilor cu personalul. În principiu, pentru gestionarea unui magazin online este suficientă o echipă mai mică decât cea necesară pentru un magazin fizic. Nu ai nevoie de vânzători, de reprezentanți de vânzări, de 3 manageri și 2 paznici pentru că cea mai mare parte a muncii o face clientul care caută, alege și plătește singur produsele pe care le dorește.

Mai are rost să menționăm faptul că publicitatea pe internet este mult mai eficientă și mai ieftină decât variantele tradiționale?

Un magazin online își permite să oferi expunere suplimentară produselor tale de top

În funcție de designul magazinului tău online, acesta îți permite să îți expui în primul rând produsele de top și acele produse pe care știi sigur că le caută publicul tău țintă. Acest lucru face experiența de cumpărături online mult mai plăcută și, prin sugestiile pe care le poți oferi în corelație cu fiecare produs ales de clientul tău, ea este și puternic personalizată ceea ce aduce un plus valoare inestimabil.

Un magazin online ajută la creșterea reputației brandului tău

Nimeni nu poate nega strânsa legătură dintre vânzări și reputația unui brand. Un brand usor de recunoscut, cu o reputație solidă va avea întotdeauna mai mult succes decât un magazin anonim. Și cum trăim în epoca digitală, singurul loc în care îți poți crește reputația cu costuri relativ scăzute și într-un timp destul de scurt este internetul. Aici vin clienții să facă research chiar și atunci când decid să cumpere din magazin și nu neapărat online.

Deci o prezență virtuală puternică, bazată pe elemente vizuale definitorii pentru brandul tău, este esențială pentru succesul unui brand în secolul XXI.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.