Principalele televiziuni de știri, Antena 3 și România Tv, au cel mai mult de profitat de pe urma crizei politice, pentru că audiențele acestora cresc exponențial. În mod oarecum surprinzător, la un eveniment politic major, România TV bate Antena 3, asta în contextul în care Antena 3 era de departe cel mai urmărit post de știri la evenimentele majore.
Citește și: SURSE - Motivele pentru care Klaus Iohannis a REFUZAT-O pe Sevil Shhaideh
Citește și: Când va anunța Klaus Iohannis DECIZIA în privința premierului
Citește și: Liviu Dragnea îl AMENINȚĂ pe Klaus Iohannis: SUSPENDARE și proteste în stradă
Cumulat, aproape 1,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut pe stațiile de știri, aproape dublu față de media lunii noiembrie. Cota de piață a fost de asemenea dublă: 22,5%, ceea ce înseamnă că aproape un sfert dintre românii care aveau televizoarele deschise erau pe unul din posturile de știri, informează paginademedia.
Interes și la orașe, unde cota de piață a stațiilor de știri a fost și mai mare: aproape 30%, adică aproape o treime din telespectatorii care aveau televizoarele deschise erau pe un post de știri.
În cifre, peste 700.000 de români de la orașe s-au uitat, în fiecare minut, la posturile de știri, față de aproape 400.000 în mod normal.
La nivel național, între România TV și Antena 3 a fost o diferență de 30.000 de telespectatori.
La orașe, cele două canale au avut același rating, diferența fiind foarte ușoară la număr de persoane: un plus de 5.000 la România TV.
Ușoară diferență în favoarea România TV și pe segmentul comercial 18-49 de ani: 57.000 de persoane la România TV și 43.000 la Antena 3.
Comentează