DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Autoritățile din Iran au interzis apariția un cotidian care a relatat despre vizita, de luni, de la Teheran, a președintelui Siriei, Bashar al-Assad

facebook.com
Bashar al-Assad

Autorităţile iraniene au interzis marţi apariţia cotidianului Ghanoon, în urma unui articol despre vizita făcută luni la Teheran de preşedintele Siriei, Bashar al-Assad, transmite agenţia de presă ISNA, preluată de AFP, potrivit agerpres.ro.

Citeste si Judecătorii explică de ce i-au câștig de cauză lui Liviu Dragnea în cazul completurilor de 5 - ÎCCJ făcut exces de putere

Ziarul "a primit o notificare şi publicarea sa a fost oprită din cauza titlului (de pe prima pagină) de marţi" arată ISNA, fără alte precizări despre titlul respectiv. Pe site-ul de internet al publicaţiei reformiste, articolul este intitulat "Invitat indezirabil" şi ilustrat cu o fotografie a lui al-Assad îmbrăţişat de liderul suprem al Iranului, ayatollahul Ali Khamenei. A fost prima întâlnire a celor doi de la începutul războiului din Siria, în 2011.

Iranul susţine regimul de la Damasc, alături de Rusia, iar în conflictul din Siria sunt implicaţi, de partea forţelor guvernamentale, şi militari iranieni. Vizitele în străinătate ale preşedintelui Bashar al-Assad sunt "rare", remarcă AFP.

Ghanoon a mai fost interzis de două ori în ultimii ani, precizează agenţia Tasnim, citată de France Presse: o dată, din cauza unei caricaturi "considerate ofensatoare la adresa organizaţiilor guvernamentale" şi o dată pentru un raport despre închisorile iraniene, sub titul "24 de ore blestemate".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.