Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a primit 540 de reclamații privind Black Friday 2019, mai puține decât anul trecut

Autor: Remus Vlad, Redactor

Publicat: 02-12-2019

Actualizat: 02-12-2019

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a primit 540 reclamații privind campania Black Friday 2019, față de 795 reclamații în campania anului 2018, informează autoritatea, anunță MEDIAFAX.

Citește și: Traian Băsescu s-a prăpădit de râs: Niciodată

Aspectele sesizate de către consumatori au fost întârzierile apărute la livrare, comenzi achitate și nelivrate, comenzi anulate, nerespectarea comenzii, reducerea falsă a prețurilor (înainte de promoție prețurile au fost chiar mai mici), stocuri care s-au epuizat în câteva minute de la începutul campaniei, manipularea defectuoasă la transport, anulări de comenzi făcute on-line, deși inițial au fost acceptate, vouchere inactive în Black Friday, produse neconforme, afișarea prețului de referință incorec, precum și informarea eronată privind dreptul de denunțare unilaterală la contract în conformitate cu prevederile OUG 34/2014.

Citește și: Anunț de ultimă oră al lui Rareș Bogdan: ‘Le vom tăia’ .

Majoritatea magazinelor online mari au avut sesizari sau reclamații, iar acestea sunt în curs de cercetare, precizează autoritatea.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri