Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Bătaie de joc pe banii publici: 'ciotul' numit Autostrada Urbană e deja distrus, la numai două luni de la inaugurare

CLICK.ro
autostrada urbana bucuresti

Șoferii care au circulat pe Autostrada Urbană luni dimineață au semnalat unele probleme legate de calitatea asfaltului. La intrarea A3 în București, breteaua spre Dimitrie Pompeiu deja s-a lăsat pe o lungime de circa 50 de metri și au fost puse semnalizări pentru ocolirea zonei.

Citește și: DEZASTRU la Institutul Marius Nasta din București: DSP a decis SĂ ÎNCHIDĂ sala de operații și secția de Terapie Intensivă

Un membru al forumului Asociației Pro Infrastructura confirmă problema aparută pe cea mai nouă construcție de acest tip din țară, spunând că, cel mai probabil, în acea zonă sunt conducte și muncitorii nu au tasat cum trebuie. "La bordură s-a lasat. Și trotuarul în acea zonă s-a lasat. Au pus balize să nu se apropie mașini de bordură. Este "vălurită". Probabil în acea zonă sunt conducte și nu au tasat cum trebuie", spune reprezentantul forumului Asociatiei Pro Infrastructura, informează Manager.ro.

Pe 14 decembrie 2018, reprezentanții CNAIR au recepționat lucrările la sectorul de autostradă București - Ploiesti, km 0+000 (Intersecție Petricani) - km 3+325, cunoscut ca Autostrada Urbană. Cei 3,3 km s-au adăugat altor circa 3,2 km deja finalizați, din apropierea strada Popasului și până la Centură.

Autostrada Urbana a fost proiectată și construită de Asocierea Aktor - Euro Contruct Trading 98 pentru 129.180.727,51 lei fara TVA.

Și oficialii investiți cu răspunderea pe această temă știu de problema apărută la A3.

Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR, spune ca i s-au adus la cunostință neregulile, iar reparațiile vor fi suportate de firma care a proiectat și construit autostrada, adica de Asocierea Aktor - EuroContruct Trading. Reparațiile vor fi executate de catre constructor în baza garanției.

Situația este cu atât mai strigătoare la cer cu cât cele două companii sunt cunoscute pentru numărul mare de contracte pe care le au cu autoritățile din România pentru construirea de autostrăzi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.