Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Black Friday la eMag: Ce produse a pregătit retailerul online

eMag
eMag

Black Friday la eMag: Ce produse a pregătit retailerul online

Valoarea ofertelor puse ''la bătaie'' de eMAG de "Black Friday" va depăşi, la ediţia din acest an, suma de 390 de milioane de lei, pe data de 10 noiembrie, conform Agerpres.

Retailerul online eMAG a anunţat că din totalul celor peste 2,8 milioane de oferte pregătite, 71% vor fi cele la cel mai bun preţ din 2023, precizează sursa citată.

Potrivit retailerului, în acest an, intenţia de cumpărare a consumatorilor de "Black Friday" se situează la 57%, în creştere faţă de anul trecut. Categoriile de produse cele mai solicitate sunt: televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%), arată un studiu realizat de Kantar România,

Bugetul pe care consumatorii l-au planificat cu ocazia perioadei cu cele mai importante reduceri din an se ridică, în medie, la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022, conform aceluiaşi studiu.

Pentru ediţia 2023 a "Black Friday", eMag estimează vânzări de 680 de milioane de lei, în creştere cu 36 de milioane de lei faţă de anul trecut.

"Investiţiile din ultimii ani în depozite şi tehnologie fac astăzi ca eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa din hub-ul logistic de la Joiţa, sprijinită de roboţii de ultimă generaţie şi tehnologia de logistică în care eMAG a făcut o investiţie de peste 43 de milioane de euro, are capacitatea de a procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta faţă de 2022. Totodată, investiţiile în tehnologia de procesare din depozit permit diminuarea cantităţii de ambalaje cu 10%. Datorită acestor investiţii, programul Fulfilment by eMAG folosit de mai mult de 2.500 de selleri români, permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult faţă de 2022. Şi pentru sellerii care participă în Black Friday este un moment aşteptat, întrucât în această zi ajung să vândă cât într-o lună. De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 de unităţi şi a firmelor de curierat, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie", notează compania.

Pe lista ofertelor de "Black Friday", pe 10 noiembrie, românii au la dispoziţie o gamă variată de produse: două milioane de produse cosmetice şi de îngrijire personală; 300.000 de electrocasnice mici; 80.000 de televizoare; 250.000 de smartphone-uri şi gadgeturi; 80.000 de laptopuri şi echipamente IT; 80.000 de frigidere şi maşini de spălat, 500.000 de produse fashion; 500.000 de produse pentru casă şi grădină.

Ca produse speciale se vor regăsi în portofoliul eMag: peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%; până la 50% reducere la pachete de înfrumuseţare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă); până la 60% reducere la 39.000 nopţi de cazare în România; mai mult de 10 kg de aur; 131 de mărci auto-moto, 100 mărci de maşini, 27 mărci de motociclete, dar şi scutere, ATV, Jetski, barcă cu motor; peste o sută de tone de carne de porc şi mezeluri; ceasuri şi bijuterii de lux.

Înfiinţată în anul 2001, eMag a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.