Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Blestem rusesc: Valoarea de piață a Netflix s-a prăbușit cu 50 de miliarde de dolari, după războiul din Ucraina

netflix

Acţiunile companiei de video streaming Netflix scădeau cu 36% miercuri, la 18:00, ora României, adică la o oră şi jumătate de la începutul şedinţei de tranzacţionare de pe Wall Street. Valoarea de piaţă a scăzut astfel cu circa 50 de miliarde de dolari, notează zf.ro, care citează Yahoo Finance. Acţiunile companiei de video streaming Netflix scădeau cu 36% miercuri, la 18:00, ora României, adică la o oră şi jumătate de la începutul şedinţei de tranzacţionare de pe Wall Street. Valoarea de piaţă a scăzut astfel cu circa 50 de miliarde de dolari, potrivit zf.ro, care citează Yahoo Finance. De la începutul anului, declinul suferit de acţiuni atinge 62,6%, scrie Mediafax. Printre altele, Netflix nu mai emite în Rusia, după izbucnirea războiului din Ucraina.

Societatea a fost unul dintre cei mai mari câştigători din timpul pandemiei de coronavirus, beneficiind de măsurile de distanţare socială şi restricţiile de circulaţie aplicate în timpul crizei sanitare.

Totuşi, odată cu relaxarea regulilor anti-Covid, gigantul american a înregistrat creşteri modeste ale numărului de abonaţi şi a oferit estimări sub prognozele analiştilor, fapt ce s-a reflectat şi în evoluţia pe bursă.

Mai mult, compania a anunţat ieri prima pierdere de abonaţi din ultimul deceniu.În intervalul ianuarie-martie 2022, Netflix a pierdut circa 200.000 de abonaţi pe fondul inflaţiei, războiului din Ucraina şi concurenţei tot mai acerbe din piaţa serviciilor de streaming, spune compania. Printre cei mai mari rivali ai Netflix se numără HBO Max, Disney+, Paramount şi Apple TV+.

Totodată, societatea ia în considerare lansarea unei versiuni mai ieftine a serviciului care să includă publicitate, după ce, de-a lungul anilor, Netflix a oferit filme şi seriale fără reclame. Gigantul estimează că aproximativ 100 de milioane de gospodării la nivel global îşi împart parolele conturilor de Netflix. În consecinţă, compania a sugerat că ar putea mări preţul conturilor împărţite cu alţi oameni, experimentând în acest sens în ţări precum Chile, Costa Rica şi Peru.

Numărul de abonaţi Netflix ajunge la 222 de milioane la nivel global.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.