DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Blitz TV, afacerea de succes a anului

Constantin Caciur
Acesta nu e primul sau proiect OOH, ci este un domeniu in care face performanta inca din 2002. Investitia de 500.000 de euro in Blitz TV a ajuns rapid la break-even. Mai exact, in luna octombrie 2013. Pentru 2014 estimeaza cifra de afaceri de peste 1.500.000 de euro pentru afacerea care i-a permis sa ajunga cu spot-uri publicitare la persoanele grabite, greu "de prins" prin mediile traditionale. Omul de afaceri nu se opreste aici si pregateste un nou proiect, in zona HORECA, in care reinvesteste tot profitul acumulat pana acum. Un alt secret pe care-l dezvaluie antreprenorul este posibilitatea ca, in viitor, sa putem interactiona cu ceea ce vedem pe micile ecrane Blitz TV prin social media si aplicatii. Ambitioasele proiecte nu-i incalca sub nicio forma timpul liber, care pentru acesta e sfant si dedicat in totalitate calatoriilor impreuna cu prietenii si familia, spune Constantin Caciur, intr-un interviu acordat Business24. V-ati axat foarte mult, incepand din 2002, pe indoor media. Ce v-a convins de potentialul acestui tip de media, la inceput? Am privit apropierea de consumator, de persoanele active mai greu "de prins" cu mediile traditionale, ca pe o provocare. Am cautat mereu sa dezvolt oportunitati de a ajunge la acest "target". In mai 2013 ati intrat pe piata cu un nou proiect, Blitz Television, cel mai mare operator de digital signage din Romania. Spuneti-ne cate ceva despre acest proiect. In primul rand este un mijloc de petrecere a timpului si asta presupune realizarea unei grile de programe adaptate la context si la timpul de asteptare din statiile Metrorex. Prin urmare programele sunt scurte, dinamice si atractive, deasemenea si reclamele publicitare sunt adaptate si nu depasesc in medie 10-15s/spot. In al doilea rand este un mediu ce ofera foarte multe oportunitati de expunere pe perioada unei luni, este "picatura chinezeasca", reteaua de ecrane fiind prezenta in 43 de statii metrorex, in care 670 mii persoane unice insumeaza intr-o luna in jur de 15-16 milioane calatorii. Si in final - si cel mai important - este o combinatie completa de OOH cu digital advertising, imbinand avantajele OOH-ului cu flexibilitatea campaniilor online dar intr-un mediu indoor/offline, ce acopera 40% din totalul populatiei din Bucuresti. Cat ati investit in Blitz Television si cand estimati ca veti ajunge la break-even? Investitia a depasit 500.000 de euro. Operational am atins break-even in luna octombrie 2013 si de atunci lucram la amortizarea investitiei teoretic, insa tot profitul (plus alte surse proprii) sunt reinvestite in retea si in cercetare "new business". Asadar am estimat ca in doua-trei luni vom avea ocazia sa va prezentam primele rezultate. In scurt timp ati obtinut parteneriate atat cu Metrorex , Aeroportul Otopeni cat si cu Tarom pentru Blitz Television. Ce au insemnat aceste colaborari pentru afacerea dumneavoastra? Suntem interesati de locatii ce ofera trafic mare de public si cumparatori. Era normal sa ne dorim o colaborare cu Metrorex, spre exemplu. Ati estimat afaceri de 1.500.000 de euro in 2014, dupa ce, in 2013, cifra de afaceri a fost de 400.000 de euro. Pe ce bazati aceste estimari? Aveti in plan si noi investitii? Da. Tintim orice retea in care exista trafic si timp de asteptare si pregatim un proiect important in zona HORECA. Cifra de afaceri estimata se bazeaza in principal pe potentialul retelor existente in acest moment: Metrorex, Aeroportul Henri Coanda si Tarom. Odata cu concretizarea proiectului din Horeca s-ar putea sa vorbim despre ale cifre. Ce alte planuri de business aveti pentru 2014? In 2014 ne concentram pe masurarea audientei livrate in retelele noastre si pe gasirea unor metode de interactiune cu publicul in timp real, utilizand social media, aplicatii pe mobil si alte solutii in care investim in momentul de fata. Va mai ramane timp si pentru pasiuni? Cum alegeti sa va relaxati? Mai ramane timp si avem oricum norocul ca suntem pasionati de ceea ce facem. Calatoriile cu prietenii dar si cu familia (sotia si cei 2 copii) au fost si vor fi principalele momente de relaxare pentru mine. preluare Business24.ro

Urmărește-ne:
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.