Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Brandul de fashion COS intră pe piața din România

Brandul de fashion COS, parte din grupul H&M, intra pe piata din România în 2016 si deschide primul magazin pe Calea Victoriei din Bucuresti.

Colliers International a intermediat tranzactia prin care COS va deschide un magazin de aproximativ 900 mp, structurat pe doua etaje, într-o cladire istorica de pe Calea Victoriei.

Deschiderea magazinului COS completeaza lista brandurilor premium prezente pe piata din România, Calea Victoriei fiind în continuare destinatia preferata a retailerilor de fashion care se adreseaza
clientilor cu venituri peste medie din Capitala. Zona din imediata apropiere a hotelurilor Radisson si Hilton ramâne cea mai atractiva pentru brandurile de lux, având expunerea cea mai mare pentru turistii cazati aici, dar si datorita parcarii generoase din apropiere.

COS face parte din grupul suedez Hennes&Mauritz, având o pozitionare premium si se adreseaza unui public cu venituri peste medie. A fost lansat pe piata în 2007 si este dupa H&M, al doilea cel mai mare din portofoliul grupului suedez, fiind prezent cu peste 150 de magazine în 20 de tari din întreaga lume.

"Cladirea cu caracter istoric din apropierea hotelului Radisson care va gazdui primul magazin COS, a fost propunerea cea ma potrivita, fiind aliniata modelului pe care brandul îl urmeaza si în alte orase europene. Calea Victoriei ramâne în continuare o artera comerciala cu traditie, destinata clientilor cu venituri medii si ridicate, acolo unde branduri de renume precum Gucci, Burberry, Max Mara, Furla, Musette sau Antony Morato au dechis deja magazine. Brandul COS este unul mult asteptat pe piata din România, fiind una dintre cele mai importante intrari pe piata locala, în materie de branduri de fashion", a declarat, potrivit Mediafax, Simina Niculita, Associate Director Investment, Colliers International.

Tot în aceasta zona se va dezvolta un nou proiect pe locatia fostului restaurant Cina, de lânga Ateneul Român.

Grupul suedez Hennes&Mauritz este prezent pe piata din România cu brandul cu acelasi nume înca din primavara lui 2011, având în prezent, o retea de 42 de magazine sub brandul H&M, în întreaga tara. Pentru anul financiar 2015, grupul a raportat vânzari cu 40% mai mari decât în anul precedent, de aproximativ 193,4 milioane de Euro.

Conform datelor Colliers International, în 2015, mare parte din retailerii internationali prezenti pe piata din România au înregistrat cresteri semnificative ale volumelor de vânzari comparativ cu 2014, mai mari cu 10%- 20%.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.