Breaking - eMag a avut probleme cu site-ul și aplicația: Black Friday a început cu întârziere

Autor: Andrei Ștefan

Publicat: 07-11-2025 07:17

Actualizat: 07-11-2025 09:38

Article thumbnail

Sursă foto: eMag

eMag şi-a anunţat campania de Black Friday pentru 7 noiembrie, a promis reduceri, apoi a deschis serverele. Din nefericire, n-au rezistat presiunii.

UPDATE: La eMag, din cauza numărului mare de comenzi s-a suspendat programul ”Rabla pentru electrocasnice”. Clienții nu pot bifa ridicarea produsului vechi și nici nu vor obține acel voucher.

UPATE 7 noiembrie ora 08.10: Site-ul și aplicația eMag și-au revenit, iar Black Friday a început.

UPDATE 7 noiembrie, ora 08:00 - Nici în acest moment nu a început campania de Black Friday

Deși anunțat inițial în jurul orei 7, campania din acest an de Blac Friday la eMag nu a început până la acestă oră

UPDATE 7 noiembrie, ora 07:20 - Site-ul și aplicația au început să funcționeze

Conectivitatea site-ului a fost restabilită, dar aplicația întâmpină în continuare probleme.

Știrea inițială

Site-ul eMAG, cel mai mare retailer online din România, a întâmpinat dificultăți tehnice vineri dimineață, la scurt timp după startul campaniei de Black Friday 2025. Mii de utilizatori au reclamat că nu pot accesa pagina principală sau că le apar erori în momentul finalizării comenzilor, în condițiile în care eMAG anunțase reduceri record, de peste 940 de milioane de lei la nivel național.

Campania, considerată cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, a debutat în jurul orei 7:00, însă la scurt timp platforma a început să se blocheze. Utilizatorii au semnalat problemele pe rețelele sociale, unde au postat capturi de ecran cu mesaje de eroare și coșuri de cumpărături inaccesibile. Mulți dintre ei s-au plâns că produsele dorite s-au epuizat până când au reușit să reintre pe site.

Reprezentanții companiei nu au transmis încă o poziție oficială, însă, potrivit surselor din industria IT, problemele ar fi fost cauzate de traficul uriaș generat de milioane de accesări simultane, un scenariu întâlnit frecvent în primele ore ale campaniei de reduceri. În anii trecuți, eMAG a înregistrat chiar și peste 500.000 de utilizatori conectați în același timp, iar infrastructura online a fost suprasolicitată.

Pentru ediția din acest an, eMAG a pregătit peste 2,2 milioane de oferte, din care aproximativ 1,5 milioane la „cel mai bun preț din an”. Compania estima că românii vor comanda produse în valoare de aproape 940 de milioane de lei, depășind recordul de anul trecut, când comenzile au totalizat 524 de milioane de lei în primele trei ore.

Evenimentul „Black Friday” organizat de eMAG rămâne cel mai important din România, fiind considerat barometrul pieței de comerț online. Cu toate acestea, căderile repetate ale platformei continuă să stârnească nemulțumirea clienților, care cer companiei soluții tehnice mai stabile pentru gestionarea traficului uriaș din ziua reducerilor.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri