DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

British Airways preconizează o revenire la normal după o panică informatică uriașă

british airways avion

După trei zile de întârzieri şi anulări, compania British Airways (BA) a preconizat o revenire la normal marţi în ceea ce priveşte decolările de pe aeroportul Heathrow, cel mai important din Europa, informează AFP, conform agerpres.ro

Compania, afectată de o uriaşă pană informatică în timpul weekendului, a afirmat că va menţine 'totalitatea programului' de zboruri ale sale prevăzute marţi de pe Heathrow şi Gatwick, un alt mare aeroport londonez.

Elena Udrea, reacție la 'oaia ca brand turistic': 'Toţi diletanţii îşi dau cu părerea'

'Sistemul nostru informatic este pe deplin funcţional şi vom opera totalitatea programului pe Heathrow şi Gatwick', a subliniat BA într-un comunicat. Însă 'mai este de lucru' pentru a putea să restituim bagajele lipsă pasagerilor, a recunoscut compania britanică. 

Luni, 27 de zboruri spre destinaţii europene au trebuit din nou să fie anulate. Weekend-ul a fost cu precădere haotic, cu zeci de mii de pasageri victime a sute de anulări de zboruri îmbulzindu-se în halele aeroporturilor londoneze în căutare de informaţii.

Dezvăluiri de SENZAȚIE: Cum a trecut Hillary Clinton peste înfrângerea în fața lui Donald Trump


Compania British Airways a fost de asemenea acuzată marţi că a facturat cu până la 62 de pence (subdiviziune a lirei sterline - n.r.) pe minut apelurile spre o linie telefonică de asistenţă. 

Directorul general Alex Cruz a declarat luni că nu are intenţia să demisioneze şi că pana uriaşă nu are nimic de-a face cu reducerea cheltuielilor. 

La rândul său, sindicatul GMB a estimat că problema ar fi putut fi evitată dacă BA nu ar fi făcut reduceri în rândul informaticienilor săi în Marea Britanie şi nu ar fi delocalizat locurile de muncă în India. 

Pana informatică survenită în plin weekend prelungit în Marea Britanie ar putea costa, potrivit unor estimări, până la 100 de milioane de lire sterline (115 milioane de euro). BA a anunţat că analizează cererile pentru rambursare ale clienţilor săi care nu au putut călători.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.