Campania susţinută de Google şi Lidl România pentru încurajarea donării de sânge a adus în centre peste 5.000 de doritori, potrivit unui comunicat remis, miercuri, AGERPRES.
"#DateToDonate. Împreună donăm speranţă". Campania a avut în centru donarea de sânge împreună cu o altă persoană apropiată şi a fost promovată, pro bono, de o serie de creatori de conţinut de pe YouTube. S-au alăturat campaniei #DateToDonate Denis Roabeş (solistul formaţiei The Motans), Irina Rimes, George Buhnici, Jamila, Alex Cozma (Atenţie, Cad Mere!), Cristian Presură, Mihai Alexandru Hash, Otilia şi Jean Gavril.
Google a investit în campania #DateToDonate 200.000 de dolari sub formă de promovare pe YouTube. Totodată, Lidl România a oferit cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicaţia Lidl Plus, disponibilă gratuit pe Google Play şi App Store.
Pe site-ul campaniei s-au înscris peste 5.000 de donatori. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, numai în centrele de donare din Bucureşti şi Ploieşti s-au recoltat peste 2.500 de pungi de sânge în plus.
"Finalul lui 2021 ne găseşte chiar bucuroşi şi pentru prima data în ultimii ani pot să afirm că nu există criză de sânge, în Bucureşti cel puţin, oricât de greu încercat ar fi centrul nostru. Şi asta se datorează cu siguranţă campaniei #DateToDonate derulată de Asociaţia HEM (N-avem SANGE?!), Google şi Lidl România, campanie care tocmai s-a încheiat. Peste 5.000 de pungi de sânge am recoltat numai în luna decembrie, o premiera în istoria noastră, având în vedere sărbătorile de iarnă, generând o creştere cu peste 1.000 de pungi de sânge recoltate în luna noiembrie faţă de noiembrie 2020. Totodată am avut şi o creştere cu peste 1.500 de pungi în luna decembrie comparativ cu decembrie trecut. Pot să spun astfel că în aceste zile chiar a venit Moş Crăciun, cu darul vieţii pentru pacienţii din spitale", a afirmat dr. Doina Goşa, director Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti.
Pentru a mulţumi donatorilor şi a alina suferinţa bolnavilor care au nevoie de sânge, campania se va încheia cu un concert organizat în curtea Institutului Clinic Fundeni, în proximitatea secţiilor de Hematologie, Oncopediatrie şi Transplant Medular.
Campania Google şi Lidl România pentru încurajarea donării de sânge a adus în centre peste 5.000 de doritori
Articole Similare

10
'Război' în energie - Asociaţia Prosumatorilor acuză Delgaz Grid şi Distribuţie Energie Oltenia de abuz. Operatorii resping acuzaţiile
10

962
Un colos al trecutului învie din propria cenușă: Bijuteria industrială din Pipera se reinventează
962

14
Stratosfera, noul câmp de luptă al marilor puteri: Companiile franceze pregătesc baloane și aeronave de spionaj
14

1.243
România, preț triplu la energie față de UE - Bogdan Ivan cere anchete la ANRE după semnalul dat de Nicușor Dan: 'Cum Doamne se întâmplă...' / Ultimatum de 60 de zile
1.243

18
Litoralul românesc, în scădere în 2024: Operatorii caută soluții pentru atragerea turiștilor și în afara lunilor de plajă
18

21
Ministrul Mediului, Diana Buzoianu, despre epuizarea rapidă a tichetelor Rabla
21

17
România, la coada Europei la reciclare: Buzoianu vorbește despre soluții
17

34
Agent economic, sancţionat de Garda de Mediu cu 30.000 de lei pentru deversarea apelor uzate în lacul Colibița
34

2.014
VIDEO Ministrul Mediului despre 'furtul apei' din lacurile României: Adevărul din spate e mult mai dureros
2.014

684
VIDEO Diana Buzoianu dezvăluie că șefii Romsilva vor rămâne fără bonusurile de lux: 'Unii directori au luat 100.000 de euro'
684

36
Sanofi, anchetat de Comisia Europeană pentru abuz de poziţie dominantă
36

14
Schimbare la vârful Spotify: Directorul general devine președinte executiv
14

729
Preț redus la energie pentru consumatorii vulnerabili - Ministrul Energiei anunță că lucrează la o schemă
729
Comentează