Campania susţinută de Google şi Lidl România pentru încurajarea donării de sânge a adus în centre peste 5.000 de doritori, potrivit unui comunicat remis, miercuri, AGERPRES.
"#DateToDonate. Împreună donăm speranţă". Campania a avut în centru donarea de sânge împreună cu o altă persoană apropiată şi a fost promovată, pro bono, de o serie de creatori de conţinut de pe YouTube. S-au alăturat campaniei #DateToDonate Denis Roabeş (solistul formaţiei The Motans), Irina Rimes, George Buhnici, Jamila, Alex Cozma (Atenţie, Cad Mere!), Cristian Presură, Mihai Alexandru Hash, Otilia şi Jean Gavril.
Google a investit în campania #DateToDonate 200.000 de dolari sub formă de promovare pe YouTube. Totodată, Lidl România a oferit cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicaţia Lidl Plus, disponibilă gratuit pe Google Play şi App Store.
Pe site-ul campaniei s-au înscris peste 5.000 de donatori. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, numai în centrele de donare din Bucureşti şi Ploieşti s-au recoltat peste 2.500 de pungi de sânge în plus.
"Finalul lui 2021 ne găseşte chiar bucuroşi şi pentru prima data în ultimii ani pot să afirm că nu există criză de sânge, în Bucureşti cel puţin, oricât de greu încercat ar fi centrul nostru. Şi asta se datorează cu siguranţă campaniei #DateToDonate derulată de Asociaţia HEM (N-avem SANGE?!), Google şi Lidl România, campanie care tocmai s-a încheiat. Peste 5.000 de pungi de sânge am recoltat numai în luna decembrie, o premiera în istoria noastră, având în vedere sărbătorile de iarnă, generând o creştere cu peste 1.000 de pungi de sânge recoltate în luna noiembrie faţă de noiembrie 2020. Totodată am avut şi o creştere cu peste 1.500 de pungi în luna decembrie comparativ cu decembrie trecut. Pot să spun astfel că în aceste zile chiar a venit Moş Crăciun, cu darul vieţii pentru pacienţii din spitale", a afirmat dr. Doina Goşa, director Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti.
Pentru a mulţumi donatorilor şi a alina suferinţa bolnavilor care au nevoie de sânge, campania se va încheia cu un concert organizat în curtea Institutului Clinic Fundeni, în proximitatea secţiilor de Hematologie, Oncopediatrie şi Transplant Medular.
Campania Google şi Lidl România pentru încurajarea donării de sânge a adus în centre peste 5.000 de doritori
Articole Similare

41
Cele mai mari fonduri speculative de pe Wall Street şi-au redus expunerea la acţiunile din grupul 'Magnificent Seven'
41

93
Ministrul energiei anunță că România îşi propune să ajungă la o capacitate totală de producţie de 12.000 de MW
93

391
'Vom avea cele mai scumpe sărbători din ultimii 35 de ani' - analist economic
391

562
Cum ne fură scumpirile magia Crăciunului: Cozonacul se vinde 'la felie' și avertisment dur de la BNR
562

68
Radu Miruţă: Oameni buni, niciun politician nu vine cu o baghetă magică
68

1.730
Decizie radicală a Curții Europene de Justiție - 'Ginul fără alcool' devine ilegal / Ce trebuie să știe consumatorii
1.730

3.858
Retailerul care va construi cel mai mare magazin din România. Construcția va începe peste trei luni
3.858

2.856
'Economia, foarte aproape de pragul recesiunii. Se apropie stagflația' - avertismentul care zguduie Guvernul Bolojan după raportul FMI (analiză)
2.856

1.389
Criza carburanților - România nu a cerut OFAC amânare pentru a rezolva cazul Lukoil, după sancțiunile SUA: Mai avem răgaz până pe 13 decembrie
1.389

42
Lansarea iPhone 17 aduce creșteri de vânzări pentru Apple pe piața chineză
42

175
După ce a scăpat de faliment, Grecia anunță că va reduce masiv datoria publică
175

50
S-a ajuns la un acord provizoriu privind bugetul UE pentru 2026
50

45
China profită de absența SUA și își amplifică influența la summitul climatic din Brazilia
45


















Comentează