Cântăreţul pop canandian Shawn Mendes a devenit al treilea cel mai tânăr artist cu trei albume pe primul loc în Billboard 200, după ce discul omonim a fost vândut, în prima săptămână de la lansare, în 182.000 de unităţi, scrie News.ro.
Cel de-al treilea LP al lui Mendes a fost lansat pe 25 mai, prin Island Records. Cifra vânzărilor este cea mai mare înregistrată de un album al artistului. Mendes a debutat pe primul loc al clasamentului şi cu primele două albume: „Illuminate” (2016) şi „Handwritten” (2015).
Pe poziţia secundă s-a menţinut „beerbongs & bentleys” al lui Post Malone, cu 104.000 de unităţi vândute.
Rapperul Pusha T a înregistrat cea mai bună poziţionare în topul american al albumelor, după ce „Daytona” a debutat pe poziţia a treia, cu 77.000 de unităţi vândute. Artistul s-a mai aflat în top 10 al Billboard 200, în 2013, cu „My Name is My Name”, care a ajuns cel mai sus pe locul al patrulea.
În clasamentul curent, pe poziţia a patra s-a clasat „Testing” al lui A$AP Rocky, care a fost vândut în prima săptămână în 75.000 de unităţi.
Albumul „Invasion of Privacy” al lui Cardi B s-a menţinut pe locul al cincilea, cu 47.000 de unităţi, iar „Love Yourself: Tear” al grupului K-pop BTS, care a debutat pe prima poziţie în urmă cu o săptămână, s-a aflat acum pe locul al şaselea, cu 46.000 de unităţi vândute.
„Harder Than Ever” al lui Lil Baby a coborât - după două săptămâni - patru locuri, până pe şapte, cu 45.000 de unităţi vândute.
Pe locul al optulea s-a clasat artistul hip-hop Juice WRLD cu albumul de debut „Goodbye & Good Riddance”, care a urcat şapte locuri în a doua săptămână de la lansare, după ce a fost vândut în 43.000 de unităţi.
Coloana sonoră a musicalului „The Greatest Showman” a coborât trei locuri, până pe nouă, cu 43.000 de unităţi vândute în a 25-a săptămână de la lansare, iar „KOD” al lui J. Cole, tot atâtea poziţii, până pe zece, cu 37.000 de unităţi vândute în a şasea săptămână.
Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de descărcări sunt egale cu un album).