Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ce mananca romanii. Ce alimente se gasesc cel mai des in cosul de cumparaturi

alimente
Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele și mezelurile. Românii preferă să-și cumpere produse alimentare proaspete din magazinele de comerț tradițional, segment care acoperă 60% din valoarea totală a acestei piețe. Orientarea către comerțul tradițional este influențată în special de produse precum legumele, pâinea, peștele și produsele de cofetărie care sunt cumpărate într-o proporție mai mare din magazinele specializate, brutării, patiserii sau piețe. În schimb, mezelurile și carnea de pui sunt achiziționate aproape în mod egal din cele două formate de comerț — modern și tradițional. Ca și în cazul majorității produselor de larg consum, hypermarketul deține supremația între formatele comerțului modern atunci când vine vorba despre achiziționarea de alimente proaspete. 'Observăm o deschidere mai mare a cumpărătorilor de a-și procura produse proaspete din acest format de retail. Aproximativ trei sferturi dintre cumpărătorii care intră într-un hypermarket pun în coș fructe și legume, comparativ cu doar 60% dintre clienții supermarketurilor și ai discounterilor', spune Raluca Răschip, consumer goods &retail director GfK România. Studiul are la bază informații obținute prin monitorizarea consumului casnic la nivelul întregului an 2013. Cercetarea de tip "Panel de Consumatori' a GfK România este realizată pe un eșantion de 3.000 gospodării, reprezentativ la nivel național, prin scanarea codurilor de bare ale produselor de larg consum. Prezentă pe piața locală din 1992, GfK România este, de peste 12 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piață, cu o cifră de afaceri de aproape 12,5 milioane euro în 2012. Agerpres

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.