Cel mai mare retailer din România face anunțul care aruncă în aer piața. La 13 ani după ce au intrat în țară, nemții vor să cucerească tot

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor

Publicat: 12-01-2018

Actualizat: 12-01-2018

Article thumbnail

Sursă foto: știri zilnic

Grupul german Kaufland, liderul pieţei locale de retail, şi-a dublat bugetul de investiţii pentru 2018 la 200 mil. euro şi anunţă o reluare a expansiunii într-un ritm accelerat. Această mutare vine după trei ani în care numărul de deschideri a scăzut la 4-5 unităţi pe an, informează Ziarul Financiar.

„În acest an financiar (până în martie 2018) o să mai deschidem magazine în Bucureşti, Buzău şi Satu Mare. În exerciţiul următor vom deschide 10 noi magazine şi vom continua investiţiile în modernizări“, spune Valer Hancaş, manager corporate affairs şi comuni­ca­re în cadrul Kauf­land România. Anul fi­nan­ciar al Kaufl­and începe la 1 martie şi se în­che­ie la 28 fe­brua­rie. Fiecare com­panie îşi poate sta­bili di­ferit anul fi­nan­ciar, uneori acesta cores­pun­de cu cel calendaristic, alteori nu.

Cinci 'bombe cu ceas', identificate de Victor Ponta! Avertisment pentru Mihai Tudose: 'Orice zi pierdută este o zi pierdută pentru toți'

Lanţul de hipermarketuri a intrat pe piaţa locală în 2005 şi de atunci s-a extins an de an, ritmul deschiderilor variind de la 3 magazine în primul an de prezenţă, la 13-14 magazine în cei mai buni ani.

Investiţia într-un magazin Kaufland variază între 7 şi 10 mil. euro cu tot cu teren. Suma variază în funcţie de cali­ta­tea terenului şi de suprafaţa magazinului ce urmează a fi construit. În fiecare an Kaufland investeşte în România între 130 şi 170 mil. euro. Odată cu reluarea expansiunii într-un ritm mai alert, şi bugetul nemţilor a crescut.

„Am dublat bugetul de investiţii în expansiune şi modernizarea reţelei. Pentru 2018 am alocat 200 de milioane de euro“, spune Hancaş.

 

 

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri