Săptămâna 13-19 februarie a adus o scădere în interesul românilor faţă de ştirile online, pe fondul diminuării tensiunilor generate de OUG 13. Majoritatea site-urilor de ştiri au înregistrat mai puţini clienţi unici faţă de săptămânile precedente, doar câteva site-uri reuşind să-şi menţină creşterile raportate la clasamentele din 2016 (digi24.ro, stiripesurse.ro).
Clasamentul în funcţie de clienţi unici:
1. adevarul.ro - 2,44 milioane
2. libertatea.ro - 2,26 milioane
3. stirileprotv.ro - 2,21 milioane
4. digi24.ro - 1,7 milioane
5. realitatea.net - 1,42 milioane
6. romaniatv.net - 1,41 milioane
7. vocea.biz - 1,3 milioane
8. antena3.ro - 1,14 milioane
9. click.ro - 1,11 milioane
10. stiripesurse.ro - 1,03 milioane
11. hotnews.ro - 1,02 milioane
12. evz.ro - 0,89 milioane
13. mediafax.ro - 0,89 milioane
14. gandul.info - 0,87 milioane
15. ziare.com - 0,8 milioane
Clasamentul în funcţie de afişări:
1. stiripesurse.ro - 10,04 milioane
2. libertatea.ro - 8,98 milioane
3. stirileprotv.ro - 8,4 milioane
4. adevarul.ro - 7,93 milioane
5. digi24.ro - 7,75 milioane
6. hotnews.ro - 7,14 milioane
7. realitatea.net - 6,22 milioane
8. antena3.ro - 6,06 milioane
9. ziare.com - 5,78 milioane
10. evz.ro - 5,1 milioane
11. vocea.biz - 4,31 milioane
12. dcnews.ro - 3,97 milioane
13. click.ro - 3,84 milioane
14. romaniatv.net - 3,43 milioane
15. mediafax.ro - 3,37 milioane
Pentru STIRIPESURSE.RO, săptămâna 13-19 februarie a fost a treia din ultimele patru săptămâni în care s-a situat pe primul loc în clasametul în funcţie de afişări. În privinţa clienţilor unici, site-ul se menţine peste pragul de un milion pe săptămână, potrivit datelor raportate de Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) din cadrul Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).
Comentează